čtvrtek 29. března 2012

Mé oblíbené blogerky 01

Řekla jsem si, že by nebylo špatný, kdybych vám sem jednou za čas dala blogy mých oblíbených blogerek. Tak tady je první =).
 Wendy

Tady se můžete juknout na její stránky http://www.wendyslookbook.com/. Už ani nevím, jak jsem na její blog narazila, ale jsem ráda, že jsem se na něj ''zatoulala''. Její blog je hlavně o módě. Má nádherné outfity a točí i nádherná videa. Pod článek vám jich pár dám ;). Prostě a jednoduše jsem se do jejího blogu zamilovala. Je strašně příjemná a to můžete poznat i z videa, protože na mě tak určitě působí =). Určitě bych vám doporučila zajít na její blog, protože i mě už tolikrát inspirovala, když jsem nevěděla co na sebe a díky ní jsem měla i takovou svojí výmluvu pro nakoupení oblečení nebo i třeba kabelky, bot a tak, že to prostě ''potřebuju'' a vůbec jsem to i třeba nepotřebovala, ale jenom chtěla =D.


zde jedno vlasové video, kterým jsem se inspirovala i já =)

 


 Máte zájem o tenhle typ článků? =)

6 komentářů:

  1. Napřed jsem chtěla napsat, že tento typ článků nemusím, ale opak je pravdou. Dozvím se typy na zajímavé blogerky, jen tak dál. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Super rubrika:) jé, ta je krásná♥ ty outfity, úúžasné!!)) Videa:). Ten účas ukážu kamarádce, třeba do tanečních to zkusí :):D vypadá to hodně dobče no:)

    OdpovědětVymazat
  3. taky bych přidávala videa, ale nevím jak se na blog dávají
    ten účes vypadá dobře, mohla bych ho zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tuto slečnu neznám.. ale přidej další blogy, třeba nám padnou do oka! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Řekla bych, že zcela spolehlivě funguje pravidlo: 'Přijde to, když to nejméně čekáš'.. :D Přesně tak tomu bylo i u mě.. a děkuji Ti! :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...