sobota 24. března 2012

Fialkové nehty

Po nakoupení nových laků od Essence, který jsem zmiňovala v tomhle článku, jsem se vůbec nemohla rozhodnout, co s nehtama =D. Chtěla jsem honem hned vyzkoušet všechny, protože jsou všechny hezký a ty barvičky! Myslím, že to zná snad každá z nás...No nakonec jsem se rozhodla pro fialové nehty.


Jako základ jsem použila lak od Essence colour & go (27 no more drama). Je to hezká a jemná fialová barvička. Abych nehtům dodala menší ''šmrnc'' =D, tak jsem ještě na to dala tmavě fialový lak. Je to stejný lak od Essence a odstín je 26 break through. Štěteček jsem hodně otřela (aby tam bylo co nejmíň laku) a přejela jsem s ním nehet tak, aby na nehtu byl vidět ten tah štětečkem. Prostě a jednoduše tak, aby mi tam nevznikl sytý pruh barvy, ale jenom takový stopy po štětečku. Na to jsem pak dala ještě barevný třpytky - lak Essence nail art special effect (02 circus confetti).







6 komentářů:

  1. krasne nechtiky :) ja som si prave urobila tyrkysovo-strieborne :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je fakt moc hezký! To se ti pěkně povedlo zkombinovat :)
    Děkuju za komentář u mě na blogu, hned jsem na tvůj mrkla a moc se mi tu líbí, jsem tu nový follower :))

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju moc, si zlatá♥
    Jsou moc krásný, povedly se ti :-*

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...