pátek 2. března 2012

Finally!

Konečně už můžu říct, že mi dneškem oficiálně začaly jarní prázdniny =D. Ani nevíte, jak jsem šťastná. Už jsem to vážně hodně potřebovala. Sice zítra ráno jedu ještě do Teplic psát Scio testy, takže se zase nevyspim, protože musim vstávat brzo, ale po sobotě to konečně přijde! Jinak mé plány nejsou nic moc. V sobotu, až se vrátim z Teplic, jsem domluvená s kamarádem, kterýho tady zmiňuji, jak jste si už mohli všimnout, jako Mamut (ale my si tak řikáme i normálně =D) a pak ještě akorát ve středu jsem domluvená také s jedním spolužákem =).


Jinak mé prázdniny budou vypadat asi takhle...dělání prezentace na biologii a angličtinu, vypracovávání úkolů a otázek na ájinu, psaní mé (prý odborné =D) práce k maturitě z dějin umění, snad vypracovávání maturitních otázek z matiky, učení na ZSV (filosofii) a ještě bych chtěla začít malovat obrazy co mám taky k maturitě k dějinám umění, ale to nevim jestli se mi podaří. No...jsem na to zvědavá.

Včera jsem měla absolutně strašnej den ve škole, takže jsem odešla a nešla na poslední dvě hodiny. Šla jsem do města a abych si aspoň trochu spravila náladu, tak jsem si koupila v dmku malinovou svíčku, která nádherně voní a lesk na rty =).

malinová svíčka

lesk na rty: Miss Cocktail - 001 Mirror, mirror...(Miss sporty)


Ještě bych se chtěla kouknout na netu po ňákých bytech v Praze, protože až půjdu na vejšku (doufám), tak nechci být na koleji a právě jsem domluvená s jednou spolužačkou od nás ze třídy, že budem spolu bydlet. Už se na to strašně těšim. Taková volnost konečně =). Už se nemůžu dočkat.

2 komentáře:

  1. jarne prazdniny ti teda zavidim, hlavne to, ze teraz je uz pekne pocasie tak by som radsej mala prazdniny ako ked este pred dvoma tyzdnami bola taka hrozna zima...
    prajem vela stastia s ucenim :)
    wau to je super, tiez by som chcela byvat bez rodicov :D

    OdpovědětVymazat
  2. přesně tak, konečně prázdniny! :)
    já bych takovéhle svíčky kupovala často.. :)
    nejvíc se chceš dostat do Prahy,jo? To bude pěkná volnost :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...