pondělí 5. března 2012

Mamutí víkend

Jak já jsem ráda, že jsou teď prázdniny =D. Představa, že jsem touhle dobou normálně ve škole mě až děsí. Každopádně víkend stál za to. V sobotu jsem byla v Teplicích psát scio testy. Řekla bych, že byly mnohem težší než ty, co jsem psala minule, takže výsledek očekávám ještě horší. Doufám, že se nedostanu do mínusu =D. Cestou zpátky jsme se stavily s kámoškou v Chomutově v Globusu a tam jsem si koupila takovou hezkou kytičku. Nevim jak se jmenuje =D, ale dám vám sem foto.


Potom jsem odpoledne byla venku s Mamuťákem (kámoš) =D. Zase to bylo něco, ostatně jako vždy. Šli jsme si sednout do jedný kavárny/cukrárny...ono je to něco mezi tim a dali jsme si čajík. Pak jsme si to zamířili do Kauflandu, kde jsem si koupila další kytičku. Nevim, co to se mnou je poslední dobou, že jsem ňáká úchylná na ty kytky =D. Tentokrát jsem si koupila malinkej kaktus.


Mému oko nemohla uniknout krásná deka, kterou tam měli a já jsem jí furt chtěla =D, ale v tu sobotu jsem si jí nekoupila. V neděli jsme byli opět venku a zkuste hádat, kam jsme šli... Nejdřív na čajík a pak do Kaufu =D. Samozřejmě jsem zase pokukovala po té dece a pak jsem neodolala a koupila jsem si jí. Je taková měkoučká, krásně hřeje, je hlavně velká a taková chlupatá, jak jsou i takový ty chlupatý ponožky =D. Snad víte co myslim =D.


No prostě to byl krásnej víkend. Díky Mamut =). Jinak dneska jsem se krásně vyspinkala a teď venku svítí sluníčko, takže doufám, že bude už teď jenom hezky. Za chvíli tu jsou velikonoce a až moc rychle se mi blíží maturita =/. Až je mi z toho špatně... Tak se tu mějte se hezky a užijte si dnešní sluneční den =).

2 komentáře:

  1. mna desi, ze musim naozaj byt v skole :D a ze musim rano vstavat a presediet tam cele doobedie a potom prist domov a ucit sa na dalsi den... ale asi som si uz zvykla :DDD
    ta deka vyzera uplne super! je fakt pekna :)

    OdpovědětVymazat
  2. nejsi náhodou tak z olomouckýho kraje, když máte prázdniny?? :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...