úterý 27. března 2012

Mermaid

Když jsem si nalakovala nehty tímhle lakem, tak hned první co mě napadlo...moře, oceán a taky mořská panna. Nevím proč zrovna mořská panna =D, ale hned jsem si představila jejich ocas s šupinkami. Já vím, asi mám moc bujnou fantazii =D.


Lak jsem použila od Essence (78 blue addicted). Do tohohle laku jsem se zamilovala už v drogérce, když jsem ho uviděla. Je to krásná barvička. Krásně kryje už ve dvou vrstvách a i rychle schne. Na oživení nehtíků jsem použila razítka od Essence. Našla jsem supr video, ve kterým se můžete kouknout, jak se razítka dělají. Myslím, že ale všichni razítka od Essence nebo od jiný značky znáte, ale tak pro ty, kteří se s nimi ještě nesetkali, tak se tady můžete juknout jak na to ;).



16 komentářů:

  1. To je fakt nádherný!:-)To musím vyzkoušet, ale mně se to takhle pěkně určitě nepovede!:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě povede ;) ono je to hezký i bez těch razítek =)

      Vymazat
  2. zkus se mrknout třeba tady :)
    http://www.rockit.cz/eshop/so-so-happy---damska-mikina-puff-purple

    OdpovědětVymazat
  3. ten lajk je moc krásný ! máš úžasné nehty

    OdpovědětVymazat
  4. No ty nehtíky vypadají opravdu božsky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou krásný ♥ :)
    Nepřeháněj :P děkujůů :-*

    OdpovědětVymazat
  6. opět pěkné nehty, ty se tím můžeš živit jak ti to jde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ale přemýšlela jsem už jenom o ňákým kurzu =)

      Vymazat
  7. Právě! Také jsem sháněla nějakou větší, protože když takhle cestuji tak mám milion tašek, protože se mi do žádné nevejde vše co potřebuji - a do téhle se vše vejde :)

    OdpovědětVymazat
  8. ty nehty vypadají skvěle ! máš talent :-)

    OdpovědětVymazat
  9. su nadherne! ten lak mam, dostala som ho od kamaratky na Vianoce tak mozno tiez niekedy skusim, ale pochybujem, ze sa mi podaria take krasne ako mas ty ;) fakt mas talent :)

    OdpovědětVymazat
  10. Wow! Ty kytičky to nádherně oživily. Ten lak mám taky a taky ho bezmezně miluju ♥ Celkově, co jsem se dívala, si lakuješ krásné nehtíky!

    OdpovědětVymazat
  11. bože ty jsou uplně no nemam slov jak jsou krásný

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...