neděle 11. března 2012

Midnight nails

Dneska jsem vůbec nevěděla, jaké si mám udělat nehty. Nakonec jsem si udělala tyto, ale  musim říct, že to bylo až na třetí pokus =D.


Jako základní barvu jsem zvolila černou. Použila jsem lak od Essence - Stampy Polish (002 stamp me! black). Tento lak je určenej na dělání razítek, protože je hodně pigmentovaný, ale já jsem ho právě proto použila a navíc rychle schne. Na to jsem pak použila můj oblíbený lak od Essence - Twins Glitter topper (04 carrie). Na celý nehet jsem pak dala bezbarvý lak od Basic. 


7 komentářů:

  1. Tak tohle si ti fakt hodně povedlo! Nádherný!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. :O úžasné nehty, co nejdříve to zkusím :)). A to černé si dělala podle ruky? :O že to máš stejné a rovné :) nebo podle něčeho? :)
    Děkujů, no to znám.. Protože můj brácha teď bude mít též maturitu :) ale to zvládneš ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já na tohle používám obyčejnou izolepu =D tou to jde nejlíp ;)..děkuju =)

      Vymazat
  3. opět moc pěkné nehty! nechceš mi nějaké nehty taky udělat? :) :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se ti povedly

    marketatrpisovska.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...