pátek 23. března 2012

New in - cosmetics

Po týdnu už konečně článek. Dám vám sem kosmetiku, kterou jsem si za posledních pár dní koupila. Ještě bych jenom chtěla poprosit, pokud se vám na mém blogu líbí, kdybyste právě můj blog podpořili na nové stránce na facebooku buď zde, nebo můžete dál like v menu v levém sloupečku, kde stačí kliknout na to se mi líbí. Předem vám moc děkuji za váš like =).


Laky od Essence - cena kolem 30Kč
01 absolute pure
95 wanna be your sunshine
03 cookies & cream
27 no more drama
26 break through


67 make it golden
78 blue addicted
04 ice eyes baby

Na to, že laky stojí jenom něco málo kolem 30 korun, tak si nemůžu stěžovat. Hezky se nanáší a stačí dát dvě vrstvy a nehet má pak krásnou barvičku. Stačí i jedna vrstva, ale barva pak nebude tak výrazná. Občas se mi ale zdá, že štěteček je trochu tvrdší a tak dělá sem tam rýhy a musíte nehet víckrát přejet, ale není to nic strašného ;). Jak říkám...za 30 korun to je skvělý nákup.

  
Lesky na rty
02 sparkling cherry
05 berry sorbet


02 diamond dust

Cenu lesků na rty si už nepamatuji, ale taky nejsou drahé ;). První lesk s příchutí třešní krásně voní po třešních a druhý lesk už tak moc nevoní. Oba lesky trochu barví, takže po třešničkách máte červený rty a po bobulkách (berry sorbet) máte narůžovělé rty. Barvy ale nejsou nijak přehnané. Jenom jemně rty obarví. Třetí lesk je z limitky Crystallice stejně jako lak ne nehty z druhého obrázku (04 ice eyes baby). Je bílý a obsahuje třpytky. Na rtech ale bílý rozhodně není, takže se nemusíte bát, že budete mít rty jako ledová královna. Výsledek je stejný jako s průhledným leskem, který má navíc ještě třpytky. Tenhle lesk jsem si docela i oblíbila a je škoda, že je zrovna z limitky.


Oční stíny
46 taupe of the pops

Tyhle stíny jsou na víčku skoro až do zlata. Pokud nepoužijete bázi, tak jsou hodně nevýrazný, ale s bází jsou krásné. Pěkně vám rozzáří oko a přitom budete vypadat krásně. Tyhle stíny se hodí skoro ke všemu ;).


No a poslední věc od Essence je tenhle štěteček, který je určený na kouřové líčení. Štětinky jsou měkké a příjemné na oku, když se s ním malujete a tím se dá vytvořit právě zmiňované kouřové líčení. Upřímně...nevím, jak jsem bez něho mohla fungovat =D.

 
A teď už přichází na řadu Balea. První je pečující pleťová voda pro suchou a citlivou pleť. Vodička opravdu krásně voní a stála 39 Kč. Dále jsem si koupila pleťovou masku s levandulí a masku na vlasy. Každá maska stála 19 Kč.


A jako poslední jsem si pořídila make-up. Zůstala jsem věrná značce Rimmel, protože mi od ní vždycky make-up vyhovoval a to i odstínem. Mám docela světlou pleť, takže jsem si ho koupila v tom nejsvětlejším odstínu (100 ivory) a perfektně mi sedne. Když bych ho měla porovnat s make-upem Stay Matte (taky od Rimmel), tak bych řekla, že tenhle víc kryje. Množství je stejné (30 ml) a cena se ale liší. Tenhle stojí 199 Kč a Stay Matte stojí 160 Kč. Myslím, že rozdíl 40 korun zase tak hrozný není =D. Každopádně bych řekla, že tenhle je lepší.

7 komentářů:

  1. ten fialovy lak od Essence je krasny ♥ k nam vraj tento tyzden prislo nieco nove od Essence tak hned ako vyzdraviem planujem zajst do drogerie a vsetko im to tam vykupit :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký nákup :) Celkem mě zajímá ta levandulová maska od Baley, prosím, napíšeš jaká je? :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj napíšu =) dneska jí chci vyzkoušet, tak dám vědět ;)

      Vymazat
  3. Ten třetí, béžový lak mám, a je to můj nejoblíbenější lak:)
    http://fairy-tales-of-yesterday.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Ten lesk na rty mám taky:-) Laky se mi moc líbí:-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...