čtvrtek 8. března 2012

Nový začátek

Včera, když jsem brouzdala po různých blozích, tak jsem narazila v jednom článku na tomto blogu na jedno cvičení. Řikala jsem si, že to zas bude jenom ňákej blábol a ty řeči co jenom slibujou hory doly a nic, ale podle několika článků, fotek a videí jsem si řekla, že to vyzkouším. V tomhle článku si můžete přečíst, jak to všechno funguje a tady si můžete stáhnout video, podle kterého se cvičí.

Budu se snažit každý den poctivě cvičit a myslím, že bych to snad mohla i vydržet, protože je to jenom kolem 20 minut na každý den. Samozřejmě vám sem dám po těch 30 dnech foto před a po abyste viděli výsledek za měsíc =). Jestli máte s tímto cvičením někdo zkušenosti, tak budu jedině ráda, když mi napíšete jestli to vážně fungovalo a jaké to bylo =D. Tak mi držte palečky a včerejším dnem jsem oficiálně začala. Musim říct, že mě neskutečně bolí ruce! Ke konci už jsem to každou chvíli chtěla vzdát, ale vždycky jsem si představila tu krásnou postavu, kterou bych mohla mít =D a pokračovala jsem. Jinak jsem v menu přidala další položku, ve které budu vyznačovat dny, které mám za sebou. Je vlevo hned pod mým profilem ;)

8 komentářů:

  1. ja na taketo nieco nemam nervy :D takze ziadne skusenosti nemam, ale drzim palce :) a som fakt zvedava na vysledok ;)

    OdpovědětVymazat
  2. mohla bych to taky zkusit, by mě zajímalo jak bych si vedla:)
    uřčitě ti držím palce!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. první den jsem myslela, že padnu =D =D ale pak už to docela šlo ;)...děkuju =)

      Vymazat
  3. Tak já už jedu 2 level a nejhorší byl pro mě 3. den prvního levelu.. :D Ale pak už je to jen lepší.. Nejvíce vidím změny na lýtkách, na břichu už tolik ne, což byl můj největší cíl.. :D Tak držím palce, ať Ti vyjde cvičit každý den, protože to mně nevychází.. ale zase to kompenzuji kolem a koňmi.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju za gratulaci :)). Mimochodem, držím palce, aby ti to opravdu vydrželo těch 30 dní :)). Já bych to nezvládla, protože nemám výdrž :D. Přeju, přeju :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju =) já jsem taky nikdy u ničeho nevydržela, ale tak snad teď už jo =D =D

      Vymazat
  5. už jsem si četla, jak ten článek tak viděla video, tak třeba se do toho pustím..no.. :) ten výsledek se mi líbí:)

    nás už ve škole z jednoho předmětu zkoušejí z otázek a z dalšího budou za týden, tak mě to donutí se učit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Izzie, ještě bych se chtěla zeptat, to se jede celá hoďka a půl, všechny tři levely najendou? nebo až po nějaké době jdeš na level druhý? rozhodla jsem se, že to teda zkusím,a le nevím, jak mám cvičit, jestli 30 dní první level, potom až to dodělám druhý, nebo jak. Děkuju předem :))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...