úterý 13. března 2012

Od všeho trochu =D

Ach jo! Jsem teprv druhý den ve škole a už chci zase víkend. Po prázdninách je to vážně strašný... Dneska jsem nešla na první dvě hodiny semináře z matiky, protože jsem prostě na to nebyla psychicky připravená po prázdninách =D, takže jsem se aspoň vyspala. Jinak se už od pondělka učím filosofii, abych se mohla nechat ve čtvrtek vyzkoušet, protože no....jak jen to říct...prostě propadám! Za necelý dva měsíce mi končí škola a já ani nevim, jestli mě pustí k maturitě. Doufám, že to zkoušení dám aspoň na dvojku jinak vážně nevim. No a o dějepisu ani nemluvim. Tam jsem na tom podobně...

Jinak o prázdninách jsem dělala cookies. Recept mám od spolužačky a musim říct, že se m vážně povedli! Navíc ona skvěle vaří, peče a nevim co všechno =D, takže se mi to ani nemohlo nepovést =D. Hodim vám sem odkaz na její blog, kde se můžete kouknout na její výtvory ;) http://artepmalash.blog.com/. Takle teda vypadal můj výtvor v podobě cookies.


Jinak kytička, kterou jsem si zamilovala =D mi po 14 dnech chcípla. Tak hezky jsem se o ní starala, ale mě prostě kytky asi nemají v lásce nebo nevim...aspoň, že ten kaktus pořád žije. Ten by mi snad mohl vydržet i dýl než 14 dní. 

R.I.P. ...v mém srdci zůstaneš napořád =D

Dneska je to týden, co jsem začala cvičit podle Jillian Michaels a zatim teda nepozoruju nějaké změny na postavě, ale už se při cvičení tak nezadejchám a nezpotim jako na začátku =D. Ten první den byl vážně vražednej! Tak ještě 3 dny a můžu se vrhnout na druhý level. Včera jsem si stáhla další video od ní na cvičení na břicho. Je to cvičení na 6 týdnů a včera jsem si to pustila a projela a teda nevim... Jsem zvědavá jestli to zvládnu, protože ten druhý level je fakt peklo! =D Ale  řekla jsem si, že do léta chci vypadat co nejlíp a taky pro to něco budu dělat. Tak se tu mějte pěkně a já se jdu znova vrhnout na tu filosofii, kterou nesnášim =D.

   Která je lepší?
    barevná x černobílá

5 komentářů:

  1. Jó filosofii jsem také nenáviděla, ale budu ti držet palce, ať to s dějepisem vytáhneš a budeš připuštěna k maturitě.. :)
    Já jsem si zase koupila narcisky, tak jsem zvědavá, jak ty mi dlouho vydží.. :D
    Tedn 2. level je docela hustý no.. uvidíš sama. ;D Ale dá se to. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce ať vše zvládeš! :)

    OdpovědětVymazat
  3. mnam, tie cookies vyzeraju fakt uzasne! ♥
    urcite zvladnes to cvicenie!! podla mna to bude stat za to, drzim palce ;)
    a drzim palce aj pri uceni :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky bych mohla cvičit :D ta kytička :D miluju ty tvý články :D♥. Děláš mi chutě :( zvládneš to :-* asi ta barevná ♥ seš krásná prostě:)

    OdpovědětVymazat
  5. určitě to nějaký výsledek bude mít a já bych podle toho mohla taky cvičit, jestli se k tomu dostanu:)
    cookies vypadá super! :)
    fylozofie určitě zvládneš!
    mě vydrží jenom kaktus :)
    obě jsou pěkné, ale barevná je hezčí :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...