sobota 31. března 2012

Pink obsession

Áno, další nehtíky. Nejspíš vás ani nepřekvapí, že na dnešní nehtíky jsem použila mé oblíbené laky Twins od Essence. Jsem do nich zamilovaná. Taková smyslná růžová se třpytkami stejné barvy....no kdo by se nezamiloval =D?


Dneska jsem měla náladu na nějakou ''francii'', ale nechtěla jsem jenom obyčejný proužek na konci nehtu, tak jsem se zase porozhlídla na netu a tadáááá! Zde je výsledek. Vždycky se mi strašně líbily takovéhle přechody se třpytkami do ztracena, takže jsem si řekla, že dnešek je den přesně pro ně.


A teď k lakům. Jako base coat jsem použila první lak zleva. Sice píšou, že je to top coat, ale já tenhle používám jako podkladový lak. Přijde mi, že když si ho dám už na nalakované nehty, tak jim nedodá tolik lesku, proto ho používám jako podklad. Potom jsem použila lak twins v odstínu 04 - mr. big a ten jsem dala na konec nehtů a rozetřela jsem ho do ztracena. Na to jsem použila druhý lak twins (04 - carrie) se třpytkami. Poslední dobou jsem nějaká ujetá na třpytky =D. Jdou ale příšerně odlakovat a na to já nemám samozřejmě nervy, takže na odlakování používám alobalovou metodu. No a jako top coat jsem použila taky lak od Essence Colour & go (01 - absolute pure).



13 komentářů:

  1. Já bych chtěla být taky takhle šikovná! Vypadá to fakt pěkně a je to originální!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty jsou krásné, jsi dobrá! :)

    OdpovědětVymazat
  3. su nadherne, ako vsetky co som doteraz u teba videla ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Všecky jsou krásné, klobouk dolů. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že tu sukni mají i v černé :)

    OdpovědětVymazat
  6. http://www.periodanenitabu.cz/#/zapojse/galerie/3410 Prosím o hlas ,ráda oplatím napiš si na můj blog .

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou krásný♥ moc se ti povedly :-*
    Ano, děláme tablo v devítce no :D:)

    OdpovědětVymazat
  8. tak ty videa zkusím v nejbližší době:)
    podobné třpitky mám :)
    zrovna včera jsme si dělala nehty, ale ty tvoje jsou daleko více dokonalé, už v tom máš fakt praxi, krása :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...