pondělí 26. března 2012

Snad už lepší časy...

Takže dneska jsem se konečně nechala vyzkoušet ze ZSV! Ano, vím...psala jsem to už asi před 14 dny, že se nechám vyzkoušet, ale furt jsem se na to necítila a kdybyste znali našeho učitele, tak byste chápali o čem mluvím =D. No, ale ke zkoušení....Byla jsem příšerně vynervovaná, že jsem myslela, že se tam normálně složím. Naštěstí jsem to ustála a dostala jsem 3! Mám takovou radost. Asi si říkáte, proč se tady raduju z trojky, ale mě prostě filosofie neleze za nic do hlavy, takže i trojka je úspěch.

Teď už mi zbývá se na zítra naučit dějepis a už budu mít snad od tý školy klid. Ještě teda budeme někdy teď psát písemku opět ze ZSV a potom už vážně The End! Už se nemůžu dočkat.


Jinak teď v sobotu jedu opět do Teplic na scio testy. Doufám, že už snad budu mít výsledky, který bych chtěla =D. V pátek nám třídní dala rozpis na školní maturity. No hrůůůůza. Můj osudný den je čtvrtek,  24. května. Vadí mi na tom to, že je to poslední den, takže se budu celý pondělí, úterý a středu nervovat, jestli to udělám nebo ne a ostatní to už budou mít třeba v pondělí za sebou. Další věc, která mi vadí je to, že mám všechny tři předměty v jeden den. Ráno kolem půl jedenáctý mám češtinu, pak mám půl hodiny volno a hned mám matiku a pak zase chvíli volno a dějiny umění. Radši bych měla na každý den jeden předmět, ale zase na druhou stranu to mám dopoledne v čase, který jsem chtěla. Jsou ve třídě i tací, kteří maturujou třeba ze zeměpisu v šest hodin večer a to bych vážně nechtěla.

A dneska mi konečně přišel dopis z vejšky z Brna! Už jsem normálně myslela, že na mě zapomněli =D. Napsali mi, že se mám dostavit na přijímačky 19. dubna a to je taky ve čtvrtek jako den mé maturity =D. Jsem na to zvědavá no...ale zase na druhou stranu jsem si zkoušela ukázkový přijímačky, které mají na jejich stránkách a musím i 3x zaklepat, že mi přijdou docela lehký a i si docela věřím. A to se mi často nestává =D. No, ale nechci nic zakřiknout, takže to prostě nechám a ještě se na ně radši budu učit.


Tak jsem se tu zase hezky vykecala =D. A co vy? Jaký jste měli víkend? A co vaše trable/netrable se školou? Mějte se krásně.

8 komentářů:

  1. gratulujem k trojke ked vravis, ze je to pre teba dobra znamka ;)
    urcite ti budem drzat palce cez tvoj osudny den, aby sa ti podarila maturita :)
    a prijimacky urcite zvladnes! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Scia zvládneš:). Mě čekaj na střední školu 23.dubna, se bojím :/ sluší ti to ♥:-*

    OdpovědětVymazat
  3. Tvůj strach ze zkoušení znám, já už se tak 4 měsíce chci vyzkouš z biologie, ale ještě jsem tu odvahu nenašla :)

    OdpovědětVymazat
  4. držím palce :) ať zvládneš maturitu i přijímačky :) a se ZSV tě naprosto chápu.. jsem na tom úplně stejně.. a v životě nepochopi, jak celej rok můžeme brát psychologii osobnosti.. :D takový kecy ;D

    OdpovědětVymazat
  5. Děkujů:-*♥ dějepis je nejhorší :/ :X

    OdpovědětVymazat
  6. šikovná s tím zsv!
    taky mám ty předměty v jeden den, ale u nás to tak mají všichni
    to je dobře, že ti příjdou příjmačky celkem lehký, tak ať to výjde
    já toho mám ve škole stále ještě dost, tak jsem si zítra udělala volno, abych se mohla učit, je to normální? :))
    a pěkná foka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju =)...já si takový volno dělám poslední dobou dost často =D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...