středa 25. dubna 2012

1. Giveaway! =)

Tak a je to tu! První giveaway na tomto blogu. Chtěla jsem jí udělat už dřív, ale pořád jsem na to neměla čas, ale teď už konečně je =).

A co vlastně můžete získat? Tělový sprej od Avonu s vůní jablka a vlašského ořechu a pilníček na nehty v pouzdru (ideální na cesty). Tohle čeká na jednu výherkyni. Giveaway bude trvat necelý měsíc a končit bude 20. května o půlnoci. Stačí sledovat můj blog buď na facebooku, nebo být mým pravidelným čtenářem přes google followers (vpravo v menu) a nechat komentář pod článkem s vaším e-mailem a můžete k tomu připojit i klidně to, co byste tady chtěli změnit, nebo naopak co se vám zde líbí =). A zúčastnit se můžete jak z ČR, tak i ze Slovenska.

Komentáře všechny pročtu a sama vyberu jeden, protože nejsem moc fanda losování komentářů, aniž by si je někdo přečetl, takže všichni máte stejnou šanci ;). 
Hodně štěstí a těším se na vaše komentáře, Izzie =).

26 komentářů:

  1. Sleduju tě:-) A líbí se mi, že píšeš i něco ze života, třeba jak těď o těch přijímačkách:-) A přidala bych třeba videa...:-)Ale jinak to tu máš opravdu moc hezký, pěkný design, zajímavé články a ohledně nehtů si moc šikovná:-)
    jahranst@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, jsem moc ráda, že jsi mě pozvala na tvůj blog. Nemám ho přečtený, tak ti nemůžu napsat co se mi nelíbí, ale určitě na první pohled mě zaujal vzhled tohoto blogu :)
    mikulova.tereza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. sledujem ťa :) a na tvojom blogu mám rada úplne všetko, všetky tvoje články. veľmi sa mi páči ako si lakuješ nechty a sem-tam sa aj inšpirujem :)
    janka.9@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju :-* určitě tě vezmou :). Já mám aspoň v něčem teďkon štěstí no:). To čekání, ty nervy.. mě to taky zabíjelo.. ještě že to byl jen jeden den, jinak nevím co bych dělala:D:)
    Takže jestli to chápu dobře.. tak bych ti tu měla napsat komentář jak se mi líbí tvůj blog a k tomu můj e-mail? A potom vybereš jeden komentář a ta cena.. nebo jak? :) ráda bych se dyštak připojila, až dáš vědět :P
    PS: zaujala mě ta myš, hrozně.. jak tu skáčou ty křížky!:D♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ještě tólik času :/ nechceš to zkrátit?:D Tak to pošlu později, abych nebyla vepředu :D:)

    OdpovědětVymazat
  6. :) Právě jsem narazila na tvůj blog... A tak ho nemám "úplně" prostudovaný, ale některé články jsem si přečetla.
    Myslím si ale, že nemá cenu Ti radit s tím, co na blogu změnit. Máš ho pěkně zavedený a s tím určitě pokračuj. Každý blog má svou majitelku, která je osobitá, má svůj styl.. Tak proč říkat, co bychom tu chtěli :)

    Majdikr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tvoj blog sledujeme uz dlhsie nie len kvoli giveaway :)) ale tiez sa chceme zapojit ... blog sa nám páči je pestrý veselý plný zaujímavých článkov a recenzií :) tesíme sa na dalsie a prajeme vela napadov pri písaní :) Marry and Missy

    jungleoflipstick.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, tvůj blog sleduji teprve krátce. Jednou si na něj dávala adresu na VV a já na něj začla pravidelně koukat.
    Asi bych neměnila nic, blog by měl být osobitý a ten tvůj je. Hezké spojení barev růžová a bílá.. takové jemné. :) Jinak máš dokonalé nehty! Ty zelené co sis dělala nedávno byli fakt skvělé!
    Slavikova.ewa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji tě, myslím že máš krásný blog:)) Nevím co by se tu dalo změnit, každý blog je nějaký, stejně jako blogerka která ho vlastní, tak není stejná jako ty ostatní:) Takže se mi líbí každý blog takový jaký je a to už jen z důvodu, že je ten člověk sám sebou:) Plus tvůj blog mě zaujal článkama, který moc pěkně píšeš:) Máš to tu i takové živé (vzhledově i obsahově) a celkově na mě působí tvůj blog dobrým dojmem:)) Koukám že začínáš (jako já:D) takže ti přeju co nejvíc štěstí a úspěchů a at ti to dlouho vydrží!:)) Budu se sem moc ráda vracet:)
    btw: věci z Avonu miluju, takže bych chtěla vyzkoušet i tenhle bodysprej,slyšela jsem že užasně voní!:)

    veirauchova.marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, jsem na tvém blogu poměrně nová, takže jsem ho zatím nestihla až tak důkladně prostudovat, ale jak se znám, tak mi to nepotrvá tak dlouho :D
    Vlastně ani nevím, jak jsem narazila na tvůj blog, tipuju, že tě měl někdo v oblíbených. Popravdě, jak tak sleduju všelijaké blogy, tak chci mít víc a víc svůj vlastní, to je těď takový můj malý sen, tak bych si třeba ráda přečetla článek o tom, jak ses k blogování dostala ty sama. Jestli tady ale už takový článek je a já ho zatím nečetla, tak se moc omlouvám. Jinak se mi moc líbí tvůj desing a hlavně ty křížky, které jakoby padají za kurzorem :)
    No a co všechno bych si tu ráda četla? Určitě recenze nejlépe cenově dostupných přípravků, pak tipy na outfity nebo třeba na to, co jsi kde objevila.

    lucie.martinakova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Určitě bych přidala videa, jinak tvůj blog sem si pročetla a mooc se mi líbí, jen tak dále :-)

    Jinak je to moc krásná výhra, tyhle spreje miluju, tuto vůni jsem zatím neměla :)

    surovych.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Sledujem ťa,len teraz som objavila tvoj blog :) Ten sprej je na leto strašne super.túto vôňu som ešte nevidela a nemala :) Pilník sa hodí vždy,práve by som aj jeden chcela do peračníka do školy,pretože po telesnej ho moje nechty naozaj často potrebujú :D Inak máme celkom podobnú prezívku ako som si všimla :)) Inaks a mi tu páči všetko,možno by som zmenila šírku celého blogu,ale to asi závisí od rozlíšenia monitoru.
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  13. Nebudu jako všichni ostatní psát to, jak je tvůj blog nejúžasnější, že jsem projela všechny články, abys na něm nic neměnila,protože takhle je to boží.. přijde mi, že ty komenty jsou prostě jak přes kopírák a lidi se nechtějí s ničím vymýšlet a doufají, že když budou bloggerce mazas med kolem pusy, že to vyhrají..
    Přijde mi, že na blogu máš téměř všechno, co by správnej blog (podle blogspotových měřítek) měl mít.. nějaký ten nailart, nějaké to new in, něco na styl deníčku, fotky, kosmetiku, oblečení.. takovej ten mišmaš, co nás tu vlastně všechny zajímá. Ale já osobně jdu vždycky nejvíc po DIY článcích, videích s různými návody a fotkami z různých akcích.. třeba nedávno jsem prolízala všechny blogy s články o code:mode. Taky se mi hodně líbí články typu: Můj pokoj, co nosím v kabelce atd.. a taky miluju recepty na ty ujetý blogovský jídla.:D Je na tobě, co na blog dáš, ale kdybys tady měla to, co jsem před chvilkou řekla, máš mě tu neustále.:D
    buffy.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj :) . Tak jdu zkusit štěstí a budu doufat že vyhraju :) . Nikdy jsem žádnou soutěž nevyhrála . Tak doufám že u tebe to bude obrátka k něčemu jinému :) Tvoje čtenářka jsem přes google i facebook :).Líbí se mi videa :).A taky design je moc pěkný :). Možná bych uvítala nějaké Diy :)
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. páči sa mi design, veselý jarný dodá akúsi energiu či prší či fúka :D
    ja sledujem veľa blogov a to je strašné :D teda to, že stále objavujem blogy a aj keď nie všetky ma zaujmú,či vzhľadom či hlavne obsahom, páči sa mi pár, ktoré som si zapamätala vďaka niečomu výraznému teda hlavne designu, či nejakej fotke, a strašné je to, že aj keď chcem nedá sa to, keby tu mám pri pc sedieť kým si všetky tie skvelé blogy prejdem nerobím nič iné,
    no je fakt, že tvoj blog by som zaradila k tým, na ktoré si treba nájsť trochu času, a myslím, že nie je nič lepšie ako sa preklikávať z článku na článok a nevedieť prestať, hlavne keď už je neskoro a mala by som ísť spať
    sledujem každý avon katalóg a táto vôňa mi akosi unikla
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  16. Ani vlastně nevím odkdy tě navštěvuji.. ale asi od té doby, co mám blog:). Tvůj blog mě od prvního pohledu hodně zaujal vždycky designem jaký momentálně máš. Těším se, až se tu objeví nový článek, abych si ho s radostí přečetla, jak se máš, co děláš:). Podle fotek si krásná, ale to už jsem ti psala:) videa máš super.. děkuju jednou za to, jak si ho točila kvůli mě :-* :D. Hlavně nekonči na blogu, kdyby tě to napadlo :P mám tvůj blog hodně moc ráda:) a rozhodně né jen já, ale aj více lidí. Teď máš úžasnou tu myš!:D:) Nepopsatelně moc jsem si tvůj blog i s Tebou oblíbila:) jsem ráda, že mám tu možnost se s tebou bavit :-*. Líbí se mi tu moc, nic bych neměnila :) máš to všechno úžasný! :))
    te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Já tě navštěvuji asi pátým dnem, ale přes google jsem si tě přidala až dnes, nevím proč, ale už jsi mezi mými oblíbenými :))
    Zaujala jsi mě tvým stylem psaní a nápaditými články, nejvíc se mi líbí ty tvé nehty, jak si s tím umíš pohrát, jsi šikovná!
    valcikovam@seznam.cz

    Jen tak dál!! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Izzie :))
    Já už tě znám tuším že 5 měsíců, zhruba? :D Já mám tvůj blog hodně ráda. Moc se mi líbí nehtové inspirace, ale nemám tolik laků jako ty abych mohla všechny vyzkoušet. (3 barevné the end... :DD. Připadáš mi strašně milá a vtipná :). Pořád se na fotkách usmíváš. Mám ráda i tvoje videa a moc se mi líbilo jak jsi natočila přáníčko na Velikonoce :D. Nejvíce mně však dostala historka z kostela řezala jsem se ještě snad půl hodiny potom co jsem ti to přečetla :D A giveaway hodně lákavá, taky by se mi líbilo něco konečně vyhrát :DD
    Nicméně ti přeju hodně štěstí nejen na blogu ale také aby si dobře zvládla maturitu :))
    Měj se krásně :)

    bararajnochova@seznam.cz

    Sleduju na FB :))

    OdpovědětVymazat
  19. Tvůj blog je velmi originální sám o sobě, líbí se mi, že čtenářky zde najdou to co potřebují - ať už ohledně kosmetiky, módy, nehtů...

    Tvé komentáře jsou vždy upřímné a já jsem za ně velice ráda, vždy si říkám: ,,Konečně jedna rozumná čtenářka, která si stojí za svým a nepíše jen o tom jak se jí vše líbí".

    Mám velice ráda tvůj blog, navštěvuji ho nejméně 2x denně. Vidím, že máš ve wishlistu Iphone 4S - white, po něm toužím také, kdoby ne :)

    Giveway je velmi dobrý nápad, také bych už chtěla něco vyhrát. Tělový sprej musí nádherně vonět.
    Ps: Vím, že giveway nevyhraji, nemám tak pěkný komentář jako ostatní. Alespoň jsem ti konečně mohla říct jak pěkný blog máš.

    barbara.brunette@seznam.cz

    :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, tak popravdě musím říct, že jsem na tvůj blog narazila teprve dnes, ale jak jsem si přečetla nějaké tvé příspěvky, tak musím říct, že se mi vážně líbí a určitě ho budu navštěvovat častěji! Poslední dobou mě furt ty český blogy nudí, všecko je tam stejný, všichni píšou uplně stejně, ale u Tebe ten pocit nějak nemám, je to tu takový osobitý prostě, což je skvělý :)) No, pochybuju, že bych vyhrála, ale zkusit se má prý vše :) Třeba se na mě taky jednou usměje štěstí. Měj se krásně.
    Žanett
    zaneta.hromadkova@gmail.com
    Jinak krásná giveaway!

    OdpovědětVymazat
  21. Na tvůj blog už jsem párkrát narazila a vždycky se pozastavím u rubriky "Nails" Protože mě vždycky nějaký vzhled nehtů něčím zaujme a inspiruje:)
    Kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ahooj :)na tvojom blogu by som nemenila asi nič pretože je užasný taký aký je :) sledujem ta cez gooogle aj fb :) a strašne sa mi páči že si originálna , milá a máš super štýl k.malatinova@gmail.com have a nice day :)

    OdpovědětVymazat
  23. Sleduju tě přes fb! ;) barunka.ladna@seznam.cz
    Cena je pěkná" ;) Tvůj blog se mi líbí ;) často se na něj vracím :) Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak.. a už Tě taky sleduju :)
    Máš moc pěkný blog! Jseš sympatická a máš tu úžasné inspirace, a to hlavně na nehty. Tvé články se dobře čtou, takže další plus :)
    Jinak Ti přeju mnoho skvělých čtenářů a ať se Ti v blogování daří :)

    Hanca.Dang@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. ahoj taky tě sleduji jak před GFC tak i před fb
    na tvém blugu bych nic neměnila líbí s emi takový jaký je!!
    máš moc super články ;))

    22terinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Hrozně se mi chce spát ,tak tu nebudu psát nějaké dlouhé slohy,ale chtěla bych abys věděla,že i když jsem tvůj blog objevila nedávno úplnou náhodou,hned se mi zalíbil,protože píšeš hrozně sympaticky :) Uvidíme jak se mi tvůj blog bude líbit dál :) Měj se hezky ahooj :)
    Uninkaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...