pondělí 2. dubna 2012

Balea face maska levandule

V článku z minulého týdne jsem vám ukazovala novou kosmetiku, kterou jsem si koupila a mezi nima byla i tato maska. Rozhodla jsem se napsat na tuto masku recenzi, protože jste si o ní i někteří z vás psali =).


Jak je už patrné z nadpisu, tak maska je s levandulí a ještě s výtažkem z meduňky. Obsahuje 2x 8ml a měla by vystačit na dvě použití. Abych pravdu řekla, tak mě jedno ze dvou balení vystačí na 3 použití, takže celkově je to u mě na 6 použití. Maska je spíše taková krémová a dává se na obličej na 10 - 15 minut a poté zbytky masky odstraníte pouze navlhčeným kosmetickým ubrouskem a nic nesmýváte. Připadá mi to, jako kdybych si na obličej nanesla ve větší vrstvě obyčejný krém a nechala si ho tam čtvrt hodiny. Maska docela příjemně voní a je světle fialová. Po použití je můj obličej hezky hydratovaný, ale zas taková hitparáda to není. Myslím, že znova už si jí ale nekoupím, protože mě osobně přijde jako obyčejný krém, který si dám na obličej. Ono taky za necelých 20 korun nemůžete čekat zázraky =D.

8 komentářů:

  1. Hrozný to počasí:/ děkuji :-*
    Tak to si kupovat nebudu :D jsem koukala, že je víc druhů:)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za recenzi. Já ji možná zkusím, ještě uvidím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také ještě uvidím. :) Osobně mám s maskami od Balea dobré zkušenosti, ale žádný zázrak to není (za těch 20 Kč, jak píšeš). ;)

    OdpovědětVymazat
  4. od Balea jsem zkoušela nějakou masku, né ale tuhle. Není to nic extra, ale za tu cenu je to dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že od Baley jsem taky párkrát nějakou masku měla, ale u mě teď jednoznačně vede LUSH. Masek jsem vyzkoušela už opravdu hodně a ty z LUSHe nemají chybu:-)

    OdpovědětVymazat
  6. tak na velkonocne nechty sa tesim, potrebujem nejaku inspiraciu ;)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...