pátek 6. dubna 2012

Nude handbag

Dneska mi konečně přišla kabelka, kterou jsem měla objednanou. Je z Oriflamu a byla zlevněná z 649 Kč na 420 Kč, takže hned jak jsem jí viděla, tak to bylo jasný =D. Navíc jsem nějakou takovouhle chtěla. Teď si k ní ještě potřebuji koupit nude lodičky a balerínky, abych jí měla s čím nosit. Ty balerínky už mám vyhlídlé, takže hned jak budu mít prašulky, tak poputují ke mě. Dokonce jsem si kvůli ní koupila i lak na nehty a v příštím článku o nehtech bude hrát hlavní roli =D.



7 komentářů:

  1. oooo asi jsi moje spřízněná duše :D :D :D :D
    já jsem na nich taky totálně ujetá a navíc na ně každej nadává že to jsou přiteplení modelové a konečně se našel někdo kdo na ně nenadává :D

    OdpovědětVymazat
  2. Kabelky jsem si taky všimla, líbí se mi nude barva. Už mám jednu vyhlídnutou v NY

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá skvěle! Už se těším až jí ukážeš v nějakém outfit postu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkujů :-*
    Je krásná!:) ♥ jinak snad ti nevadí, že jsem si tě dala do oblíbenců.:) Když jsme dříve možná už byli :). A jsem na tvým blogu denně a ráda :) točila si pro mě video, si pamatuju!:D:)

    OdpovědětVymazat
  5. Nevim esi je to aktuální ale nude lodicky mam a prodavam...?

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...