středa 11. dubna 2012

Dear Diary... prý přijdu do pekla

Dnešní článek bude takový menší souhrn za posledních pár dní. Už je to asi dva, tři týdny, kdy jsem si nechala udělat polštářek.


Říkám mu polštářek plný hvězd. Nechala jsem ho udělat po tom, co mi zemřela Jonulka ='(. Každý večer s nim v ruce usínám s tím pocitem, že aspoň takhle je pořád se mnou. Moc mi chybí a strašně moc jí miluji ♥ a nikdy na ní nezapomenu.

Školu mám už definitivně na háku. Poslední písemku z dějepisu jsem napsala dobře. Byla to sice jedna písemka, ale učitelka jí rozdělila na dvě části, takže jsme z ní měli dvě známky a já dostala dvě 3! A co z toho plyne? Že už mám konečně klid se starostmi, že mě nepustí k maturitě. Dějepis byl právě poslední předmět, který jsem měla hodně špatný a tímhle se to vše vyřešilo. Posledních 14 dní do školy budu chodit jen proto, abych neměla absenci =D. 

Goodbye high school... welcome college... Perhaps =D


Minulou středu jsem byla venku s Mamuťákem. Zase po dlouhé době přijel, takže jsme šli ven. Ve středu to bylo normální... až na to, že jsme skončili na lavičce před kostelem a to bych nebyla já, aby mě nenapadlo tam jít. Zrovna v tu dobu probíhala mše a tak jsme se nakonec domluvili, že tam půjdeme zítra =D. Nejsem věřící, ale prostě mě zajímalo, co si tam můžou takovou dobu vykládat. Mše začínala ve čtvrt na šest a končila v šest odpoledne. My jsme se sešli asi tak půl hodiny předem. V kostele nás bylo asi tak deset a to včetně nás dvou. Nechtěla bych teď někoho urazit, ale prostě takový s prominutím kecy, který tam povídali. No samozřejmě jsem tam několikrát chytla takový záchvat smíchu, že jsem měla až křeče v břiše...

Nejvíc mě dorazilo to, že si tam musel člověk pomalu každých 5 minut stoupat, protože evidentně nezvládali zpívat v sedě, nebo nevím proč to a tu zimu, která tam byla radši ani zmiňovat nebudu. Mrznul mi tam i nos a to už je co říct. No a to bych to nebyla já, abych tam neudělala nějaký trapas =D. Na konci se všichni zvedli a šli dopředu za tím chlápkem, který tam celou dobu kecal. Nevím jak se jim říká =D...kněz??? No to je jedno. Já jsem tam jít nechtěla, ale Mamut na mě, že tam musím jít. Já bych se nejradši schovala do těch lavic či jak se říká těm děsně malým a tvrdým a hlavně nepohodlným věcem na kterých sedíte. 

No nakonec jsem tam šla a když jsem přišla na řadu, tak mi tam ten starej dědula něco řekl (vážně jsem mu rozuměla) a dal mi do pusy nějaký hnusný kus oplatky. Nechápala jsem a tak, když jsem se otočila a vyrazila zpět k místu, kde jsem seděla, tak jsem si to z pusy vyndala. To viděla nějaká starší paní a volala na mě, že to patří do pusy, že se to jí. Já jsem dělala, že jí radši neslyším a razila jsem si cestu dál. Sedla jsem si a po chvíli se ta paní, která na mě volala, že ta oplatka patří do pusy, zvedla a šla za mnou. Šla takovým rázným krokem až jsem myslela, že mi jde jednu natáhnout =D. Přišla a hned na mě spustila, že tohle se nedělá, že je to posvěcený a kam jsem to dala a co s tím budu dělat... Nevím, co si myslela, že s tím chci dělat. Asi, že hned za rohem začnu uctívat ďábla =D.

No, každopádně jsem jí řekla, že s tím nic dělat nehodlám, ale jenom jsem to prostě nechtěla jíst. Pořád se na mě dívala tak divně, ale nakonec odešla a cestou zpátky to stačila říct asi 3 lidem =D. Chvíli tam ještě něco povídali a pak byl konec. To jsem řekla Mamutovi ať se připraví, že chci hned honem rychle odejít. No samozřejmě mě stihl zastavit jeden pán, kterému to zmiňovaná baba řekla, co jsem udělala a on na mě: ,,Slečno! Neodmítejte Boha, nebo skončíte v pekle.'' WTF?! Tak divně jsem na něj koukala a šla jsem radši pryč =D. Jenom jsem mu asi měla hned říct, co jsem si v duchu říkala sama pro sebe, že mě už v pekle musejí hodně dlouho chystat místo. Já už tam mám snad i V.I.P. vstup =D. 


Abych to teda celé shrnula...Do kostela už nikdy v životě nepáchnu! A kolem všech kostelů budu chodit hodně velkým obloukem =D. Nechci se teď nijak dotknout těch, kteří věří v Boha, ale vážně mi jich je líto. Slepě následují někoho, kdo se považuje za takového ''posla'' Boha a samy nepřemýšlí. Nikdy tohle nepochopím, ale každý má právo na to, v co bude věřit a já to nikomu neberu, ale jenom říkám svůj názor ;). 

Tímto bych asi dnešní (vůbec né dlouhý) článek ukončila. Amen!

5 komentářů:

  1. ja som este v kostole nebola a ani sa nechystam :D

    OdpovědětVymazat
  2. Holka holka, je vidět, že o náboženství nevíš nic..
    (ale design blogu je dobrej)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no nevím a taky proto hned na začátku píšu, že jsem ateistka

      Vymazat
  3. Fuj kostel :// :D něco jako hřbitov, blekeke! :D
    krásný polštářek :-*

    OdpovědětVymazat
  4. Hááááááááááááálejuja !!!! :D Ostuda to byla jako trám, to je pravda, já o náboženství třeba vím docela dost a taky jsem se tam málem válel smíchy, takže to není o tom jestli ví či neví, i když ona fakt neví :D :D :D:D ale i tak ji to muže přijít jako pěkná BLBOST :)

    Mamut :P

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...