čtvrtek 5. dubna 2012

Easter nails

Tak a jsou tady slíbené velikonoční nehty. Na nehty jsem použila světlé pastelové barvičky, protože ty se mi hned vybaví, když si mám představit něco velikonočního. Všechny laky jsou od Essence a akorát růžovou barvičku jsem si namíchala, protože mám samé tmavé a ty se mi k tomu nehodily.


Jelikož to jsou velikonoční nehty, tak jsem zvolila kuřátko ve vajíčku a zajíčky. Napadlo mě ještě, že bych tam mohla udělat vajíčka, ale nechtěla jsem, aby to bylo zase moc přeplácaný, proto jsem jako vajíčka udělala malíček a ukazováček jenom s fialkovým lakem a bílými tečkami. Nehty jsem nedělala moc složité, protože jsem chtěla, abyste měli možnost si je udělat také. Každý přece jenom není tak šikovný a nebo nemá jenom tu trpělivost si s tím pohrát ;).




Doufám, že se vám nápad líbil, že jsem vám pomohla při rozhodování, co s nehtíkama na Velikonoce a mějte se hezky =). 

5 komentářů:

  1. Teda tohle je strašně roztomilý! To se ti fakt povedlo:-) Ten zajíček je úžasnej:-D

    OdpovědětVymazat
  2. su nadherne <3 to kuriatko sa mi paci asi najviac, mozno to skusim :)

    OdpovědětVymazat
  3. V prvé řadě, strašně moc děkuju za hlas :))) Fakt moc dík :D
    A ty nehty jsou fakt úžasné, já bych je nakreslit nedokázala. Na levé ruce ještě jakš takž možná ale pravou bych nedala vůbec. Člověk na to fakt musí mít vytrénované ruce :D

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné nehty ♥. Já bych popravdě neměla nervy ani na toho králíčka, protože jsem na tyhle věci dost nešikovná, ale tobě se to straašně mooooc povedlo :D.

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, ty jsou krásný! ♥ seš šikulkaa:)
    To je taky vcelku normální, že ve škole zkouší a píšeme no :/ to zvládneš všechno :-* jsem ráda, že se těšíš:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...