sobota 7. dubna 2012

Giraffe

V předešlém článku jsem psala, že jsem si kvůli té kabelce koupila i lak na nehty (vím, nejsem normální =D) a v dalším článku o nehtech bude hrát hlavní roli, takže zde je.


Nemůžu si pomoct, ale prostě mi připomínají žirafu. Dlouho jsem přemýšlela, co udělat s tímto nude lakem. Nakonec mě to napadlo, když jsem na netu projížděla nějaké stránky a tam jsem uviděla žirafu a hned mě napadlo, že to by mohlo jít =D.


Takže jako základ jsem použila lak od Essence nude glam. V této řadě (nude glam) jsou asi tři nebo čtyři laky (teď nevím jistě), ale všechny jsou moc krásný. Já jsem použila odstín 03 - cookies & cream. K vytvoření vzoru jsem použila razítka. Opět sem dám odkaz, kde se můžete kouknout na to, jak vytvořit razítka na nehtech =). Lak jsem použila černý, který je přímo určený na dělání razítek, protože je hodně pigmentovaný, aby obrázek nebo vzor byl hezky vidět i ve slabé vrstvě. Výsledek jsem už jenom přetřela průhledným lakem.




20 komentářů:

  1. to je úžasné! Opravdu nádhera, moc se ti to povedlo! :)

    OdpovědětVymazat
  2. nadherne ♥ prave vcera som videla v DM ten lak nude glam a dost sa mi pacil. aj som rozmyslala ze si ho kupim, ale nakoniec som si ho nekupila. no mozno po tvojom clanku prehodnotim svoje rozhodnutie, aj ked si vacsinou takym nevyraznym lakom nechty nemalujem, ale vyzera ze je to teraz dost v mode, taketo nude farby :) a pomaly sa mi tie nude farby zacinaju pacit, maju nieco do seba :D

    OdpovědětVymazat
  3. ten prostřední lak neznám a to jsem se na laky od essence dívala v březnu a koupila lak, který jsem neznala a teď můžu kupovat další:)
    nehty jsou opět dokonalé a žirafu mi to taky připomíná:)

    OdpovědětVymazat
  4. týjo úžasný nehty,ty jsou tvoje? :)

    to je skvělá scéna! jak tam napochodoval, že teda je TEN vyvolenej a pak se o to snažil jak dement a když hodil tu hubu tak to jsem se chlámala hrozně moc :-D a nejvíc mě dostalo když teda už si myslel že to dokázal a vytáhl jenom polovinu :D :D :D
    mě se zas líbí tady ta scénka -> http://www.youtube.com/watch?v=HqNid5Jtivg , Castiel je boží,jak prostě spoustu věcí nechápe :D a ten jeho vyděšenej výraz mě prostě dostal! :D navíc se mi děsně líbí ten českej dabing,miluju Filipa Jančíka :D

    OdpovědětVymazat
  5. no já právě vůbec nechápu co se lidem na tom dabingu nelíbí,prostě Filip Jančík a Jan Maxián mají úplně dokonalej hlas a já je žeru. ♥_♥ :-D a taky ty hlášky mě v češtině přijdou o něco lepší..já nevím, u většiny seriálů se mi víc líbí jejich normální hlas,taky nejsem moc na dabingy,ale zrovna u Supernatural si prostě nemůžu pomoct a Jančík mi furt zvoní v hlavě :D

    OdpovědětVymazat
  6. To bych mohla zkusit, je to naprosto krásný!♥ Už mě s tím štveš :( :D jak dlouho ti to trvalo?:) Jen mě štve, že mám docela krátký nehty a nemám všechny stejně dlouhý a asi nikdy mít nebudu nebo co:( :D
    Děkuji :-* ty přijímačky zvládneš :P♥ já se ale bojim :(

    OdpovědětVymazat
  7. melounova vodka foreeever :DDDD presne, jak zvejky )

    jezisi, uplne uzasny. na to bych nemela trpelivost :D

    OdpovědětVymazat
  8. hej přesně! :D
    hlavně když se rozčiluje! :-DD

    OdpovědětVymazat
  9. Luxusní nehtíky jako vždy!:-) Krásné Velikonoce!:-)

    OdpovědětVymazat
  10. wow, nádherný nail design... Ten nude lak mám taky :D

    OdpovědětVymazat
  11. tak tyhle nehtíky jsou bombové!!! :) Určitě vyzkouším!
    Začínám sledovat tvůj blog, máš tu super věci! :)
    Navštiv i můj :)

    http://sunnyym.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. perfektne sa ti tie nechty podarili!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, davas si tam nejakou sablonu aby si ro mela takhle rovne? Diky za odpoved:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, používám obyčejnou izolepu =D

      Vymazat
    2. to znamena ze si nedavas podkladovej lak? to se jink strhne ne? promin, jestli jsem otravna, ale se ty nehty fkt libi:D

      Vymazat
    3. v poho ;), podkladovej lak si dávám, ale z izolepy si odstřihnu vždycky jenom slabej proužek a ten mi to většinou nestrhne a když jo, tak to nejde skoro poznat jak je úzkej

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...