pátek 13. dubna 2012

Info

Zase takový kratší info článek. Už snad můžu konečně říct, že půjdu k maturitě =D. Všechny předměty, které jsem měla na hraně jsem zvládla, takže už snad bude klid. V pondělí už budou uzavřený známky, takže to bude pohodička. Včera a dneska jsem také dodělala práci k maturitě z dějin umění. Těch 10 stránek mi dalo opravdu zabrat! Včera jsem to chtěla dodělat, ale seděla jsem nad ti do pěti do rána a to už jsem byla mrtvá, takže jsem se na konec vyprdla a šla si lehnou...na 1 hodinu! a pak zase hned jít do školy. Opravdu nádhera dnešek.

Chci už léto! =)

Příští týden jdu do školy jen pondělí a úterý, protože mám ve čtvrtek přijímačky na vejšku v Brně. Naštěstí nabízí ubytování na den předem, protože jinak nevim jak bych se tam dostala, když je to přesně na druhý straně republiky. Doufám, že to nějak dám ať mám aspoň jednu školu jistou =).

Dneska k večeru jdu ještě ke kamarádce, protože jsme se dohodly, že se podíváme na knížky, které jsou zfilmované k povinné četbě, takže takový filmový večer. Teď se ještě chystám jít dělat čoko-malinové muffiny =). Už jednou jsem je dělala a měla jsem s nima úspěch. Jinak na blogu můžete asi v neděli čekat článek na další nehty, které si budu dělat. Takže se tu mějte krásně a přeju hezký víkend =). 

6 komentářů:

  1. Si krásná :-* tak gratuluju a hlavně, ať to všechno zvládneš :). Vím co to je, maturuje mi teď brácha:) dneska už dostávali vysvědčení.. )

    OdpovědětVymazat
  2. to je super, aj ja by som uz rada mala uzavrete znamky :D ale na maturitu sa teda moc netesim :P na aku skolu ides do Brna??
    a na nechty sa ako vzdy tesim :))

    OdpovědětVymazat
  3. pěkná fotka :) jahody bych si taky dala :)
    gratulace! :)
    určitě se dostaneš!
    na jaké filmy se budete dívat k té četbě? Taky to plánuju.
    na nehtíky se určitě podívám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji :-* noo.. to zase nevím no :/:D to je dobře, že ke mě chodíš ráda :) já k tobě též :*

    OdpovědětVymazat
  5. Budu držet palce, aby jsi ti přijímačky v pohodě zvládla a stejně tak maturu! :)

    OdpovědětVymazat
  6. spravila si mi chut na jahody:)!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...