úterý 17. dubna 2012

A jede se!

Článek jsem radši napsala včera a nastavila ho, protože jen tak tuším, že dneska nebudu nic stíhat a ještě abych do toho psala článek. Jak jsem již několikrát psala, tak ve čtvrtek mě čekají přijímačky na vejšku. Hlásím se na Univerzitu obrany a ta je v Brně. A právě ta vzdálenost může za mojí malou Tour de France =D. Jelikož bydlím na opačný straně republiky (přesněji v Severozápadních Čechách), tak si dokážete představit tu cestu, která podotýkám trvá cca 5 hodin =/ =D.

jedna včerejší fotka =D

Takže již dnes vyrážím do Karlových Varů, kde přespím u babičky. Jedu tam z toho důvodu, že do Brna jedu autobusem od Student Agency a nejblíž od místa, kde bydlím, to jede z Varů. Do Brna teda vyrížim už ve středu a to z toho důvodu, že škola nabízí ubytování na den před přijímačkama. Kdybych totiž jela až ve čtvrtek, tak bych musela jet autobusem v 5 hodin ráno a tam bych přijela v 10:30 a přijímačky mám od 12 hodin. Nechci riskovat to, že bude někde nějaká zácpa nebo nevim co a já pak kvůli tomu prošvihnu přijímačky. Zpátky jedu zase hned ve čtvrtek a do pátka zase přespím u babči ve Varech a pak domů. 

Takže když to tak vezmu, tak zítra jdu víceméně naposledy do školy. Ještě akorát v pondělí budeme mít poslední zvonění a pak nám dají vysvědčení a pak svaťák =/. Vůbec si to neuvědomuju, že už je konec. Jsem na to celé zvědavá. Jak na přijímačky, tak na maturitu. Ale já to prostě musím dát!  Ozvu se vám buď hned ještě ve čtvrtek, nebo až v pátek, takže mi všichni držte palce ve čtvrtek ve 12:00! =D
Mějte se krásně a užívejte si školy =D. Ani nevíte co bych dala aspoň ještě za jeden rok navíc!

6 komentářů:

  1. No mě už to čeká za rok a 2 roky.. ble :X :D držím palce aby ti to klaplo :)

    http://sunnyym.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Taky držím palce ať to vyjde, jak maturita tak přijímačky :)

    OdpovědětVymazat
  3. drzim ti palce, vo stvrtok na teba budem mysliet aby si prijimacky a potom aj maturitu zvladla :))

    OdpovědětVymazat
  4. taky držím palce, určitě to ve čtvrtek zvládneš!:)
    já bych taky brala rok navíc!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná :-* budu na tebe myslet :) a ty na mě v pondělí :P :-* dáš to, kočko :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...