sobota 28. dubna 2012

Krásné to dny =)

Ani nevím, čím začít. Ve čtvrtek jsme si s holkama udělaly krásný odpoledne a i večer. Se vším přišla Sam, když Pétě řekla, že bychom si mohly udělat tzv. potluck lunch. To znamená, že jsme si každá připravila nějaké jídlo a pak jsme to všechno donesly a snědly =D. Sam dělala brokolicovou polévku, Jíťa udělala salát, Péťa dělala zapečenou červenou řepu s mozzarellou a bílou čokoládu s malinami a já jsem dělala čokoládové muffiny. Všechno to bylo výborný a pěkně jsme si u toho i pokecaly =). A taky to hodláme co nejdřív zopakovat. Byly jsme u Péťy a tam jsme seděly venku a bylo naštěstí i hezky, takže jsme to všechno spapkaly venku.

Potom Sam musela jet domu a zůstaly jsme tam jenom já, Péťa a Jíťa. Nejdřív jsme se chtěly kouknout na nějaké filmy, které jsou zfilmované podle knížek k maturitě, ale nakonec jsme koukaly na Navždy spolu. Je to nádherný film a můžu vám ho jedině doporučit. No a pak jsme už jen tak kecaly. Znáte to. Takové to ženské štěbetání o chlapech a tak =D no a domu jsem dorazila někdy v půl jedný ráno.

V pátek jsem se vzbudila až v půl druhé odpoledne, takže jsem z toho dne moc neměla =D. Udělala jsem jenom pár věcí a to bylo všechno. Dneska jsem zase ráno jela s Péťou do Teplic na scio testy. Konečně už poslední! Jsem na to zvědavá, jak to dopadne. Cestou zpátky jsme se zastavily v Chomutově, kde jsem si v Tescomě koupila krásné malé dózičky s růžovým víčkem. V Teplicích jsem si ještě koupila termohrneček. Já ho nazývám přednáškový hrníček. Proč? Protože jsem si ho koupila proto, že ho plánuji nosit na přednášky na vejšce =D. Tak budu mít čajík pořád teplý. Takže teď tu maturitu musím dát! =D No a když jsme v Chomutově zašly ještě do DMka, tak jsem si zase koupila laky =D. Strašný se mnou. 

dózičky (tescoma)

KeepCup


laky od Essence

Tak a to je pro dnešek vše. Mějte se krásně a užijte si víkend, když je konečně tak krásně =). A nezapomínejte na Giveaway ;).

3 komentáře:

  1. ten film som si stiahla, len som si ho este nestihla pozriet, tak snad si nan co najskor musim urobit cas lebo uz hrozne vela ludi hovorilo, ze je dobry a ja som ho este stale nevidela :D
    termohrnceky su super, len mne uz mama zakazala kupovat si dalsi pretoze som uz dva mala a oba sa mi pokazili :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Ájéje, už zase laky :D i ty jedna :). Jsou krásný ;)
    Já mám teda ájinu no:) taky jsem neměla čas, ale teďkon si koupím druhý díl, nejlepší knížka!)) Věřím no:D doufám, že to bude lepší než základka noo) snad ti to dopadne dobře:-*

    OdpovědětVymazat
  3. ty laky mají užasnou barvu!:)) hlavně že sis hezký počasí užila:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...