neděle 15. dubna 2012

Mermaid 2

Dneska jsem měla nějakou krizi. Vůbec jsem nevěděla co s nehtíkama. Tyhle vyšli až na třetí pokus =D.


Má krize se samozřejmě projevila i v originalitě. Podobné nehty jste tady mohli vidět nedávno a to v tomhle článku. Sáhla jsem po mém oblíbenci od Essence - 78 blue addicted. Ten mě totiž nikdy nezklame. Měla jsem náladu na nějakou pěknou barvičku a třpytky a tenhle lak to vše splňuje =). Neměla jsem náladu ani na to, abych se piplala s razítky, proto jsem použila na prsteníček samolepku v podobě bílé kytičky. Myslím, že dneska to není žádný zázrak, ale snad se i tak nehty budou líbit.



10 komentářů:

  1. Ten essence je fakt pěkný! Dá se ještě koupit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem ho kupovala minulý měsíc a i teď ho určitě seženeš ;)

      Vymazat
  2. Ten tak od Essence hledám už jak dlouho a nemůžu ho nikde sehnat :( je krásný! jinak nehtíky se vydařily :)

    http://sunnyym.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju =)...já jsem lak kupovala v DMku v Chomutově a ještě tyhle laky kupuju ve Varech v Rossmannovi...nevim jestli to máš někde poblíž =D, ale v Rossmannovi je to jistota skoro všude, nebo aspoň kdekoliv jsem byla v Rossmannovi, tak ho tam měli ;)

      Vymazat
    2. no, to je zrovna na druhém konci republiky :D V Rossmannovi sem se právě teď dívala dost často, ale neměli ho. Tak snad jim ještě někdy dojde :)) Ale děkuju :)
      P.S.: Ode dneška jsem tvoje pravidelná čtenářka :) Kukni i na můj blog, jestli chceš :)

      Vymazat
    3. určitě kouknu ;) a děkuju za to jsem ráda =)

      Vymazat
  3. určitě i předchozí pokusy s nehtama byli super, stejně jako tyhle :)

    OdpovědětVymazat
  4. su ako vzdy nadherneee ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jé ty jsou krásný))
    A děkuji :*

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji :-* užili :)
    Krásné, moc se ti povedly!♥ Už mě štveš!! :D:-*

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...