pátek 27. dubna 2012

New in - clothes

Další slíbený článek s mými novými úlovky ve skříni. Tak nejdřív bych začala s tím, z čeho mám největší radost. Bílé sáčko, které jsem koupila v Reserved. Sháněla jsem něco, co bych si mohla vzít k maturitě a konečně se mi něco povedlo najít =).


Další je krásná delší košile k legínám. Teď na jaro a léto bude ideální.


Dále tu mám krásné zelené tričko, které jsem objevila v Terranově jenom za 150 kaček =). Mám ho i na fotce pod bílým sáčkem a nejvíc se mi na něm líbí ta mašlička.


Pak tričko Bershka s panterem.


Krásný růžovo-bílý šátek, z kterého mám taky velkou radost =D.


A jako poslední je kabelka. Sice to není oblečení, ale tak neva =D. Je přímo obrovská, takže se mi do ní vejde všechno. Takovou jsem sháněla už hodně dlouho a konečně jí mám.


Tak a to by mělo být vše. Ještě mám objednaný černo-bílý proužkovaný svetřík a nude lodičky, které vám tady určitě ukážu, protože jsem z nich nadšená! Už se nemůžu dočkat, až mi přijdou =D. A nezapomínejte na Giveaway ;).

5 komentářů:

  1. wau, fakt nadherne veci ♥ to sako je krasne :)

    OdpovědětVymazat
  2. mě se líbí košile a šátek, ty jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné věci :-* to tričko, ta barva je úžasná!)) ta kabelka a šátek jsou nádherný :-* pořídila sis všechno moc dobře:).
    Děkuju :-* zapojím se, neboj :) už víš, jestli tě vzali? :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju =)...nn ještě pořád nevím =/ snad už v pondělí jinak se snad zblázním =D

      Vymazat
  4. to triko z terranovy je hrozně hezké, dívala jsem se na něj už hodněkrát, ale pořád jsem si ho nekoupila:/:D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...