pátek 20. dubna 2012

New in - cosmetics 2

Konečně zpátky z Brna! V příštím článku vám povyprávím, jak bylo v Brně, ale v dnešním článku bych vám chtěla ukázat, co jsem si zase pořídila nového z kosmetiky =). Po dalším článku mám ještě nachystaný článek, který bude taky new in, ale ten bude zase o oblečení. Toť vše co se týkalo článků, které tady můžete v nejbližší době očekávat.

Takže začnu s laky na nehty a všechny jsou od Essence.


Já mám tyhle laky colour & go moc ráda. Jsou levný (29 Kč) a mají spoustu krásných barviček na výběr a i dlouho vydrží (až 5 dní) a kryjí ve dvou vrstvách. Na fotce ty barvičky nevypadají tak hezky, jako ve skutečnosti a hlavně ten druhý zleva. To je totiž krásně zelenkavá barvička a na fotce vypadá trochu divně =D. A červená od oranžové jde také těžko rozeznat. Ke každému vám ale napíšu číslo odstínu, takže se můžete v drogerii podívat, jak barvičky ve skutečnosti vypadají ;).

zleva: 92 - better late than never
          39 - lime up!
          46 - wake up!
          55 - let's get lost


Z fotky to nejde možná tolik poznat, ale první lak je bílý s jemným shimmerem a druhý lak je světlounce růžový bez třpytek a shimmeru.

96 - sparkling water lily
05 - sweet as candy


Další je lak z řady Studio nails a je to obyčejný průhledný lak. Vedle něj je lak, ze kterého mám největší radost. Je to lak se šupinkami (08 - night in vegas). Hned jak jsem ho viděla na jiných blozích, tak jsem ho musela mít! Na nehtících vypadá nádherně, ale i své mínus má...jde špatně odlakovávat stejně jako velké třpytky, ale já mu to odpustím, protože za tu krásu, kterou mi na nehtech udělá, by se dalo odpustit snad vše =D. Tady se můžete kouknout, jak to vypadá. Prostě nádhera =).


Tak a konečně poslední... =D. Koupila jsem si lesk na rty od Essence Stay with me v odstínu 01 - me & my icecream. Je to krásně jemná růžová barvička a na rtech vypadá dokonale! A to nepřeháním. A na to, že stál asi kolem 60 korun, tak má i dlouhou výdrž. A úplně poslední je balzám na rty od Baley s vůní malin. Hned mě zaujala vůně. Sice mi to zrovna nepřipomíná maliny, ale voní krásně. Dobře se i roztírá a rty dobře hydratuje, takže si myslím, že za 30 Kč je to skvělá věc ;).

6 komentářů:

  1. nadherne laky, dnes som bola v DM a hrozne sa mi pacil ten oranzovy, rozmyslala som ze si ho kupim, ale nemala som peniaze. ale mozno si ho nakoniec kupim, zacina sa mi pacit cim dalej tym viac :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám ráda laky od Essence :) mám zatím jen tři, ale dosti mi vyhovují. Jen vždycky nevím jaký odstín si koupit :(:D. Kolik stojí ten lak se šupinkami? Je fakt tak krásný?:P nechceš ho vyfotit na nehtech? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. se šupinkami stál myslím kolem 50 korun teď si ale nejsem jistá, ale mělo by to být v rozmezí 50-60 korun ;)...teď budu dělat jarní nehty, ale jako další jsem právě tenhle chtěla použít na další článek o nehtech, takže ho tady brzo uvidíš i na mých nehtech ;)

      Vymazat
  3. Děkuji :-* si zlatá, takže se těším na ten článek :)
    Jak ti vůbec dopadly ty přijímačky kočko? ♥ Já už zítra :(

    OdpovědětVymazat
  4. "Další je lak z řady Studio nails a je to obyčejný průhledný lak. "

    Ahojky, četla jsem recenze na právě tento lak (Better than gel nails) a celou dobu jsem žila v domnění, že je spíše na používání jako top coat. Prý opravdu udělá efekt umělých nehtů a ty se potom i lesknou. Je to pravda? :) (Jo a jinak máš opravdu krásné nápady ohledně lakování nehtů :) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, v této řadě můžeš najít dva laky a to právě tento, base coat a pak top coat...tento jsem zkoušela používat i jako top coat a musim říct, že bych ti ani nedoporučovala to zkoušet =D, protože ráno, když jsem se probudila, tak jsem měla nehty přilepené k polštáři =D...je prostě určený jako base coat a né jako top coat ;), ale zase do teď jsem lepší base coat nenašla a na tomhle lak drží skvěle, takže bych ti ho určitě doporučila, ale jako base coat... shodou náhod jsem si včera koupila ze stejné řady top coat a ten je dokonalej...opravdu nehty rychle vytvrdí a ráno na nich nemáš obtisklý poštář a nehtům dodá krásný lesk =)...kdybych to měla shrnou, tak pokud sháníš jenom top coat, tak si určitě nekupuj tenhle, ale hledej stejnou lahvičku a akorát je na ní dole napsáno top sealer, to je top coat a pokud i hledáš skvělej base coat, na kterém ti lak vydrží dlouho, tak určitě taky tento a bezkonkurenční je kombinace obou =)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...