neděle 22. dubna 2012

Přijímačky zdolané..teď už jen čekání

Kdo sem pravidelně chodí, nebo četl tenhle článek, tak ví, že jsem jela ve středu do Brna na přijímačky. Jela jsem z Varů a tam jsem jela už v úterý, takže jsem si dala takový menší oddych od školy =D. No každopádně jela jsem se Studentkou a ta nejblíž jezdí z Varů, tak proto jsem tam jela. Řeknu vám, že kdyby každý autobus měl takhle pohodlné sedačky, tak pořád někam jezdím =D. Jela jsem ráno v devět hodin a v Praze jsem byla někdy kolem 11:30. Pak jsem měla 2 hoďky čas, tak jsem šla do Palladia a koupila jsem si v Reserved krásné bílé sáčko, které vám ukážu v další new in ;). Ve dvě hodiny jsem pak pokračovala v cestě do Brna. Tam jsem dorazila asi někdy v půl pátý? Teď nevím, ale ňák tak =D.

No ALE! Teď bych nerada urazila některé mé čtenáře, kteří jsou z Brna, ale prostě to napsat musím. Brno je tak ošklivé město! Nebo na mě aspoň tak za tu dobu zapůsobilo. Prostě tam skoro nic není, ty lidi někteří a všechno...no škoda mluvit. Po tomhle bych tam opravdu nechtěla být na škole. Je to tak. Tak to byly mé dojmy z Brna a teď zpátky k tomu, proč jsem tam jela. Jela jsem tam samozřejmě den předem, protože kdybych jela ve čtvrtek ráno, tak nevím, jak bych to stihla.



Škola naštěstí právě nabízela ubytování na den předem, takže jsem toho využila. No a máme tu další ALE =D. Ta ubytovna. No děs běs. Prostě tenhle styl ubytování pro mě není. Navíc mi to přišlo jak z roku raz dva a taková strašná zima tam byla!, ale překousla jsem to, když to bylo jen na jednu noc. Kupodivu jsem se ale vyspala dobře. Spala jsem celou noc a ani jednou jsem se neprobudila...že by dobré znamení? =D. Přijímačky jsem měla od 12:00, takže jsem mohla spát i trochu dýl. Jo a jenom kdyby vás zajímalo, tak přijímačky dělám na Univerzitu obrany a obory jsem si dala dva: řízení finančních zdrojů a řízení lidských zdrojů a tohle je na fakultě ekonomiky a managementu.

Ve 12:00 jsem teda dorazila na školu a tam jsem jim nejdřív ukázala pozvánku k přijímačkám a pak jsem mohla vyrazit do třídy. Má osudná třída měla číslo 229 a byla v druhém patře. Než jsem vešla do třídy, tak jsem musela ukázat občanku a pak jsem dostala ještě nějaký dotazník. Potom jsem vešla do třídy a hledala místo. Automaticky jsem mířila do zadních řad =D a taky jsem udělala dobře, protože jak nás tam bylo hodně, tak ti co seděli v prvních 6 řadách šli do jiné třídy, aby nás tam nebylo tolik.

 
Celou hodinu tam pak nějaký pán (nejspíš učitel z toho co jsem pochytila =D) o něčem kecal, takže zbytečná hodina o ničem a v jednu hodinu jsme dostali test a začali psát. Test se skládal ze 30 otázek - každá byla za dva body a měli jsme na to 70 minut. No samozřejmě jsem to všechno nestihla, ale za špatnou odpověď se nic neodečítalo, takže v poslední minutě jsem tam něco zaškrtala =D. Pro splnění podmínek k přijetí musíte mít aspoň 30 bodů (polovina) jinak máte smůlu. Řekla bych, že bych těch 30 bodů i snad mít mohla, ale teď je otázka, jestli to bude stačit. Výsledky bych se měla dozvědět nejdřív v pondělí, nebo v průběhu týdne, tak jsem na to zvědavá. Jo a jak jinak...vzorové testy, které měli na stránkách školy neměli nic společného s tím, co nám pak dali =D. To jsem ale i čekala, protože ty co měli jako vzorové, byly opravdu primitivní. 

Jinak zítra naposledy do školy! Jupí! Nejdřív máme poslední zvonění a pak dostáváme vysvědčení. Strašně rychle to uteklo a představa že příští týden maturuji ze státní části mě opravdu děsí! Obzvlášť, když jsem tomu učení zatím moc nedala =D. No uvidíme... To už je konec a omlouvám se za dnešní DLOUHÝ článek =D. Doufám, že jste si pěkně užili víkend =).

16 komentářů:

  1. Sluší ti to :-* sáčko určitě vyfoť :). To bych ani neřekla, že Brno může být hnusné.. bydlím dál, takže nevím :D:D. Já jsem na sebe zvědavá zítra no :/ ale já to budu mít celkově asi na 3 hodiny :/ tak to vypadá dobře a snad tě vezmou :-* jojo, zítra na mě mysli ♥

    OdpovědětVymazat
  2. do Brna jezdím tak 4x do roka, pouze na nákupy, kvůli kterým bych tam možná byla bydlela... Kdyby to tedy nebylo tak nechutné (s prominutím) město. Moje mamka tam studovala výšku a řekla mi, že si za 3 měsíce tam zvykla, ale že by tam bydlet v životě nechtěla. Pokud máš přihlášky někde jinde, pokud se dostaneš a bude to pro tebe lepší, určitě nechoď do Brna.. ble :D
    Tak snad se dostaneš tam, kam chceš :))

    http://sunnyym.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. brno zas tak takové ble není, všude je něco ,))

      Vymazat
  3. ja som v Brne este nebola, takze neviem ake to tam je...
    potom daj urcite vediet ako si dopadla na prijimackach :)

    OdpovědětVymazat
  4. určitě pak sáčko ukaž, miluju nákupy v Palladiu!:) Brno je opravdu ošklivé, občas tam jezdím za známýma naštěstí do čtvrti , kde jsou samé nové baráky, takže to není taková hrůza, ale ve městě je to fakt hrozné:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zas tak děsné to tam není :-D nejsem z Brna, jezdím tam tak 1x měsíčně a viděla jsem stokrát hnusnější města ;-)

      Vymazat
  5. článek se četl rychle, tak mě ani dlouhý nepřišel :)
    na fotku sáčka se těším:)
    mě se Brno celkem líbí, zvykla by sis :)
    to potěší s těma testama, že byli jiné. Já dělám první příjmačky 5.5
    my máme poslední zvonění ve čt a v pá vysvědčení.
    určitě se na tu školu dostaneš!
    pěkná fotka:)

    OdpovědětVymazat
  6. Bydlím asi 15 km od Brna a nevadí mi.. Jako střed města je pěkně ošklivý, to jo. Ale mě spíš vadí ty lidi tam. Jenže já v Brně navštěvuju převážně a jenom nákupní cetra, kde je to pěkné :D :-)

    www.mischa-the-blogger.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem vystudovala Univerzitu Obrany a už nikdy více. Nevím z článku, jestli jsi se hlásila na civilní či vojenské studium, v obou případech není o co stát. Ty obory, co nabízí UO se dají vystudovat na civilních školách.

    OdpovědětVymazat
  8. řeknu vám, viděla jsem stokrát horší města :DD.. a asi si viděla jen tu špatnou část, jsou tam i tak krásný místa, které jinde v republice nenajdeš ,)) a lidi? tací jsou všude :DD všude máš něco .. řekneš mi, co přesně se ti na Brně nelíbilo? jako jaká část?

    OdpovědětVymazat
  9. Všechno by se Brnu dalo vyčítat, ale zima vážně ne... To jsi natrefila na nějaké divné období.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. období může být jaký chce, ale píšu, že na té ubytovně bylo zima a zima tam prostě byla

      Vymazat
  10. tak kvôli sačku sa to oplatilo :) držím palce pri maturirách veď mňa to čaká o rok :/ :D
    pekne opísaná cesta :)

    OdpovědětVymazat
  11. Musím říct, že se divím názoru a komentářům o ošklivosti Brna. Studuju tu druhým semestrem a neměnila bych! Je to krásný město s historickým centrem a navíc je to město studentský, takže je tu spoustu mladých a hlavně skvělých lidí. Určitě jsou tady i nehezká místa, ale ty má každý město a Brno jich má v porovnání s jinými ještě celkem málo. Aspoň tak to vidím já :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to moc nechápu...já tady studuju už druhým rokem a jako město se mi líbilo už, když jsem tam přijela na přijímačky. Narozdíl od Prahy si nechává ten svůj lidský a ne snobský ráz. A jak řekla slečná výše, je to studentské město, je tady plno nádherných čtvrtí, kde se pokochá nejen oko architekta. Možná by to chtělo si ho projít trošku více, než dostane označení "ošklivé". ;)
      J.

      Vymazat
    2. Já jsem si ho prošla až moc dobře a je to prostě můj názor a nehodlám ho měnit. Brno je PRO MĚ ošklivé město a nelíbí se mi, ale to neznamená, že někomu jinýmu se líbit nemůže. Naštěstí tohle už nemusim řešit, protože jsem se dostala i na vejšku v Praze, takže prostě do Brna nejdu a klidně si tady pořád dál piště jak je Brno pěkný atd. Každýmu se prostě nemůže líbit všechno.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...