úterý 3. dubna 2012

Rychlé, krátké, stručné =D

Dneska to bude jenom krátký článek...nechci se tu zase vykecávat a pak nakonec z toho bude zase román =D. Na začátek bych jenom chtěla říct, že ZSV už mám konečně hotový! Minulej čtvrtek jsme psali písemku a tu jsem napsala dobře, takže finito! Ještě mi jenom furt zůstává dějepis =/...dneska jsme taky psali písemku, ale u té si ani nedokážu tipnout, co za známku bych z ní mohla mít. Při nejhorším se nechám buď v úterý nebo ve čtvrtek vyzkoušet.

Jinak co se týká blogu, tak jelikož se blíží Velikonoce, tak jsem se rozhodla udělat velikonoční nehty, takže se na ně můžete těšit =). Zítra naposledy do školy, takže až se budu doma ve čtvrtek nudit, tak je udělám a dám vám je sem. Převážnou většinu prázdnin ale strávím tím, že budu psát práci k maturitě na dějiny umění. Vůbec se mi to psát nechce, ale nějak to musím napsat...co už. Dneska bylo venku krásně. Svítilo sluníčko a bylo i teplo =). Příjemná změna po tom jak byla zima a pršelo.


Mějte se krásně a užijte si prázdniny! =)

4 komentáře:

  1. pocasie je naozaj krasne, ale vraj ma byt cez Velku noc zase zimsie... a ako som uz pisala, na velkonocne nechty sa tesim, tiez som si chcela nejake urobit, ale nic ma nenapada... tak sa necham inspirovat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju a na nehty se těším!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. krásný dess, krásná fotka :-* užij si taky prázdniny!♥

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný jarní design! :) Jsem zvědavá na ty nehty. ;)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...