pondělí 23. dubna 2012

Spring nails

Jelikož máme jaro a i když tomu počasí v poslední době neodpovídá, tak tu mám pro vás jarní nehty. Tentokrát jsem se inspirovala od Petry. Když jsem je u ní na blogu viděla, tak jsem neodolala a musela je také vyzkoušet. Kdo by nechtěl mít na nehtech louku plnou rozkvetlých kopretin? =)


Jestli se vám tyto nehty zdají složité, tak vůbec nejsou. Stačí použít jakoukoliv zelenou barvičku (já zvolila essence 39 - lime up!) a na ní bílým lakem dokreslit kopretiny, které jsou opravdu jednoduché ;). Jenom bych doporučila kopretiny kreslit lakem s úzkým štětečkem, ale pokud takový nemáte, tak se dá improvizovat (zdobítko, špejle, špendlík,...).








10 komentářů:

  1. Určitě něco jinýho no :D děkuji :-*
    Jsou krásné, seš šikulka! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. su nadherne ♥ fakt pripominaju luku ;)

    OdpovědětVymazat
  3. já bych takové nehty klidně brala! :)
    tolik laků si na ty nehty použila, ale vypadají jako vždy pěkně! :) Až já si dám někdy takovou práci s nehtama :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, tak ty jsou krásné, moc se povedly. :)

    OdpovědětVymazat
  5. ty jsou krásné!! ale vypadá to opravdu složitě:D:)

    OdpovědětVymazat
  6. Nehty jsou suprové :)
    jo a ještě bych ti chtěla oznámit, že jsem tě nominovala na svém blogu v jedné "hře" nebo co to je :D :)

    http://sunnyym.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. To video od Petry bylo fakt úžasné. A když tvrdíš, že to bylo tak jednoduché, tak to tedy také musím zkusit ;)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...