pondělí 30. dubna 2012

Versatile Blogger Award!


Ano, už i já jsem byla nominovaná do tohohle řetězce. Každý už nejspíš ví o co jde, takže to vezmu rychle.

pravidla:
  • dát na blog logo
 
  • poděkovat osobě, která vás označila
Takže tímto bych chtěla poděkovat Monče (http://sunnyym.blogspot.com/) za to, že mě označila. Určitě mrkněte na její blog, protože je skvělej ;).
  • prozradit na sebe 7 věcí
  1. má oblíbená květina je gerbera a šeřík
  2. miluji růžovou barvu, léto a laky od Essence
  3. strašně moc bych chtěla bydlet v Praze (není k tomu už daleko a přání se mi nejspíš splní)
  4. ráno nerada s někým mluvím a jsem protivná
  5. jsem závislá na blogu, The Vampire Diaries, Pretty Little Liars a Supernatural
  6. jednou chci mít krásnou a pohádkovou svatbu =)
  7. a poslední...nemám ráda podobné řetězáky jako tyhle =D
  • nominovat dalších 15 blogerek
Udělám to stejně jako Markvitka a nebudu tady označovat blogerky, protože teď už to má na blogu každá druhá a hledat ty, které ještě označené nebyly...no to by bylo na dlouho, proto vyzývám ty, ke kterým se tohle ještě nedostalo, aby se označily sami a pokračovaly v řetězáku dál =).

3 komentáře:

  1. Tohle mám hrozně ráda :) MMůžeš prozradit takhle něco na sebe častěji :)
    A zvu tě na giveaway :) http://clarissa-fashion.blogspot.com/2012/04/second-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Máš super blog, jsem tvá nová "sledovatelka" !:)
    http://anna-doubkova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...