úterý 1. května 2012

1. máj...učení čas

Zítra je to tu! Čeká mě první část maturity. Píšeme didaktický test z češtiny a sloh. Ten didakťák mi zas tak strašnej nepřijde a sloh by se taky nějak mohl zvládnout. Zatím, co jsem si zkoušela didakťáky, které jsou na stránkách http://www.novamaturita.cz/, tak jsem je všechny udělala, tak snad se mi poštěstí i teď =). V pátek mě čeká didaktický test z matematiky. To už není zrovna to nejlepší =D, ale doufám, že to taky dopadne dobře.

Vždycky jsem si myslela, že až se mi bude blížit maturita, tak nebudu moct ani spát, ale pořád jsem v klidu. Až se tomu divím, protože zrovna u mě je to zázrak =D. Třeba na mě zítra ta nervozita a tréma přijde, ale vůbec bych se nezlobila, kdyby ne. Radši bych pořád byla v klidu, ale to nevím. Teď si půjdu napsat ještě pár didakťáků na češtinu, abych se do toho dostala a zítra ráno to dala! Stačí, když to napíšu nejmíň na 44% a to si nemyslí, že je nějak moc, ale abych to tady nezakřikla =/.



Jinak z toho Brna mi furt nedali vědět, takže netuším jestli mě vzali nebo ne, ale už mě to štve. Říkali, že by to na jejich stránkách mělo být následující týden, ale to tam nic nebylo a teď už to je druhý týden, co čekám. No doufám, že tenhle týden už to tam daj, protože se jinak už zblázním!

Tak se tady zatím mějte a užívejte si hezké počasí =). Já si jdu sednout ven a vyzkoušet si ještě ty testy na češtinu a vy se stále můžete přihlašovat do giveaway ;).

5 komentářů:

  1. drzim ti palce :) urcite to zvladnes. ja by som bola na tvojom mieste uplne vystresovana :D

    OdpovědětVymazat
  2. přeju hodně štěstí k maturitě:)

    OdpovědětVymazat
  3. tak ČJ už je za náma a matika před náma, jak příjemné :) V pátek to určitě zvládneš!

    OdpovědětVymazat
  4. to věřím no:Dale ber to tak.. už brzo to budeš mít za sebou a pak budeš mít vegeeet<3:):D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...