pátek 11. května 2012

2 věci, bez kterých se neobejdete!

Dlouho tady nebyla žádná recenze, tak jsem se rozhodla jí udělat a rovnou vám představím dva produkty, který by vám určitě neměly chybět, protože jsou naprosto dokonalé!
 Chtěla bych jenom ještě hned na začátek napsat, že nespolupracuji s Dermacolem, takže recenze jsou psané opravdu tak, jak to vidím já ;).

Jako první bych vám chtěla představit (mnoho z vás jí ale určitě zná) bázi pod make-up od Dermacolu.

SATIN MAKE-UP BASE
Než jsem objevila tuhle krásku, tak jsem používala obyčejný krém. CHYBA! Po nějaké bázi jsem pokukovala už dlouho a tuhle jsem si koupila, protože jí v drogérce měli zrovna zlevněnou a vyšla na nějakých 99 kaček =). Koupila jsem si zatím jenom tohle nejmenší balení, ale kdybych hned věděla jak je skvělá, tak bych si vzala to největší. Dělá se celkem ve třech velikostech, ale určitě bych hned brala tu největší, která je sice dražší (369 Kč), ale vyplatí se ;).
 
Pleť je tak krásně jemná a vyhlazená a make-up mi na ní drží skvěle. Navíc stačí jen malé množství na celý obličej, takže i dlouho vydrží. Za mě má všechny palce, který mám nahoře a ještě 10000% k tomu =D.

Další dokonalost od Dermacolu je make-up cover. Věc, bez které nechápu, jak jsem mohla žít =D. Tento make-up je extrémně krycí (50% pigmentů) a zakryje opravdu všechno. Já trpím na hodně výrazné kruhy pod očima a ať jsem na ně dala cokoliv, tak mi pořád byly vidět. Prostě jsem byla jak chodící zombík, ale tenhle make-up moje problémy vyřešil. A bez problému zakryje i nějakou nedokonalost či pupínek. 

mám světlou pleť a tohle je odstín 210 a perfektně mi sedne
  
Jediné co mi přijde jako mínus je to, že se nedá použít jako make-up na celý obličej. Teda, dá se použít, ale je tužší než tekuté make-upy, takže máte pocit, že máte na obličeji ''masku''. Navíc je to i nepřirozené, když to máte na celém obličeji na běžné nošení. Takže make-up NE, korektor ANO!!!! Jako korektor je dokonalý a myslím, že nic lepšího snad ani nesežene ;). 

No a na konec tu mám pro vás jeden letní tip. Tím je sprchový gel od Baley s vůní maliny. Tento sprcháč je z limitky, takže si ho běžte co nejdřív koupit ;). Jeho vůně je nepopsatelná. Ano, voní po malinách, ale je to taková nádherná vůně, kterou musíte cítit abyste pochopili =D a perfektně se bude hodit na léto, nebo aspoň já mám takovéhle vůně na léto ráda. Akorát mě mrzí, že jsem u nás nenašla i tělový krém. Už v jednom článku jsem vám ukazovala stejný sprchový gel a tělový krém s vůní melounu a zrovna u téhle maliny mě opravdu mrzí, že jsem tady nenašla i ten tělový krém. Minulý týden jsem se byla znova podívat v drogérce, jestli už ho třeba nemají a už jsem tam neviděla ani sprchový gel, takže nevím...snad ho ještě seženu =). 




8 komentářů:

  1. ja make-up nepouzivam, aj ked by som zrejme mohla, no pride mi to ako trochu zbytocne vyhodene peniaze. jasne, vela ludi si zvykne na to, ze kazde rano musi vstat a davat si na tvar make-up, ale ja som rano vzdy hrozne rozospata takze by som to asi nezvladla :D takze tak chodim po svete s mojou uplne nedokonalou tvarou a nejak extra mi to nevadi, asi aj ludia okolo mna si uz zvykli ze sa malujem iba prilezitostne.
    ten sprchovy gel vyzera super, rozmyslala som ze by som si mohla na leto kupit nejaky pekny vonavy tak mozno skusim prave tento ak ho u nas v drogerii budu mat :)

    OdpovědětVymazat
  2. něco podobného jako je ten makeup cover je i aknecolor. dá se pořídit v lékarně za nějakých 110Kč. Vydrží mě strašně dlouho a to ho používám na celou pleť. Máš pravdu, že když si ho dám na celou tvář tak to vypadá "divně", ale když si dáš tvářenku tak pohoda největší :). jiný makeup už ani nepoužívám :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha, tak tohle stojí taky nějak kolem 120 Kč, takže to je ve výsledku asi jedno ;) já ho teda používám jenom jako korektor a make-up mám zvlášť od rimmel, protože tohle je na mě až moc tuhý, ale řikám, jako korektor si ho nemůžu dost vynachválit =D a to ho používám jakou dobu a furt je plný...je fakt, že stačí vždycky opravdu trošičku, takže si myslim, že bude dlouho trvat než ho spotřebuju =)

      Vymazat
  3. korektor je lepší, to se ví :)
    jinak dermacol nějak napoužívám, kromě řasenky, ale třeba někdy zkusím i tohle :)
    určitě i ten tělový krém seženeš!

    OdpovědětVymazat
  4. Po bázi pod make-up bych se asi měla poohlídnout:)I když zvládám to i bez ní, tak uvidíme:D:)
    S kruhy pod očima ani s pupínky problém nemám, takže nepotřebuju něco extra krycího:) Ale jestli to opravdu kryje tak dobře, tak to klobouk dolů. Jelikož u většiny produktů to jsou samé sliby a očekávaný výsledek nikde:D

    OdpovědětVymazat
  5. 5ekneš mi prosím v jaké drogerce jsi tu bázi koupila? Rossmann, DM,Schlkecker? Nebo v nějaké jiné? Děkuju tu bázi bych si chtěla pořídit :))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...