neděle 27. května 2012

Blogování aneb jak jsem se i já dostala do světa internetu

Dnes jsem měla takovou menší krizy v podobě žádného nápadu na článek, proto jsem projela několik komentářů a u jednoho se zrodil nápad. Jedna holčina mi tam psala, že by si ráda přečetla článek o tom, jak jsem se k blogování dostala, takže zde je =).

Nepatřím k těm dívčinám, které přecházejí z jednoho blogu k druhému a ve výsledku, když se jich někdo zeptá kolik těch blogů vlastně měly, tak to ani nedokáží spočítat. Když to vezmu od úplného začátku, tak můj první blog jsem měla někdy ve 12 možná 13 letech. Byl to ale blog toho typu, že jsem tam přidávala články s obrázkama a samé kraviny a když už jsem napsala nějaký článek, tak neměl hlavu ani patu =D. Tento blog mě za chvíli omrzel (jako asi všechno po nějaké době v tomhle věku) a zrušila jsem ho. Nikdy mě nenapadlo, že bych se k blogování mohla někdy vrátit, ale opak se stal pravdou...

13. března 2011 jsem si založila blog na blog.cz a upřímně ani nevím proč. Zde ho můžete najít. Je to takový typicky dívčí blog, kde najdete jak články z mého života, tak i recenze na kosmetiku a další věci. Na tomto blogu jsem vydržela 7 měsíců. O tom, že bych přešla sem na blogspot jsem uvažovala už dřív, ale nechtělo se mi měnit adresu a všechno. Znáte to... Nakonec jsem to přece jen udělala a když se na to kouknu zpětně, tak jsem udělala dobře. Ptáte se proč jsem vlastně přešla sem? Důvod je jednoduchý a třeba mě za tenhle názor ukamenujte! Pro mě je blog.cz prostě pro ty malé namyšlené holčičky, které si myslí jak mají úžasný blog a přitom je snad drtivá většina těchto blogů naprosto o ničem a to nemluvím ještě o tom, jak je každý druhý blog podobný jinému (design, články,...). Samozřejmě netvrdím, že takové jsou všechny blogy, to ne. Sama ráda navštěvuji některé blogy na blog.cz, které stojí za to a ráda vám sem na ně dám odkaz ;). http://janulik-avrilqa.blog.cz/ http://twocousin.blog.cz/ http://teres-wenley.blog.cz/ Toto jsou 3 blogy na které moc ráda chodím a vždycky si ráda přečtu jejich články =).

Takže po mém přechodu na blogspot.com jsem si nejdřív řikala, že jsem udělala chybu. Všechno tu bylo jiné a když jsem viděla ostatní blogy tady, tak jsem si řikala, že to asi nebyl nejlepší nápad. Ano, začátky jsou těžké a i já jsem po nějaké době přestala pochybovat a už jsem si to tady jenom užívala =). Na tomhle blogu jsem shodou náhod taky 7 měsíců a můžu vás ujistit, že už se nikam přesouvat nebudu, protože jsem si své místo konečně našla. Každá blogerka se snaží o to, aby měla slavný a úspěšný blog. Nebudu lhát...taky jsem si představovala, že budu mít blog o kterém bude každý vědět a bude se všem líbit atd. Teď ale vím, že k blogování nepotřebuji tisíce návštěvníků za týden, ale jsem ráda za svoje stálé čtenáře i když jich není několik stovek za den. Těším se z každého komentáře a vašeho názoru a ještě jednou vám děkuji za to, že na můj blog chodíte a vracíte se a že se vám tady líbí =).

Myslím, že svůj styl psaní a téma článků jsem si už dávno našla, takže v tomhle směru se to také nijak nebude měnit. Blog je pro mě něco jako určitá podoba deníčku. To je taky jeden z důvodů, proč jsem starý blog nesmazala. Nechtěla jsem smazat to, co jsem tam napsala a když si teď občas přečtu nějaký starší článek, tak se u toho i zasměji a rozhodně bych o tohle nechtěla přijít. V tomto blogu hodlám taky pokračovat ještě hodně dlouho. Za celou dobu mě nikdy nenapadlo s blogem skončit. Je to pro mě určitý druh drogy =D. 

 
Za ten rok a dva měsíce co tady jsem, se v mém životě událo mnoho důležitých věcí ať už pěkných či naopak ošklivých. Prožíváte se mnou můj start do dospělosti v podobě ukončení střední školy a přechodu na vysokou školu. Také se hodlám stěhovat právě kvůli vejšce do jiného města, kde pro mě bude naprosto všechno nové a já budu jedině ráda, když všechny tyto okamžiky budete prožívat se mnou =). Třeba někoho něčím inspiruji, třeba se někdo s mým příběhem ztotožní nebo i naopak. Ať už mě máte rádi nebo ne, tak já tady budu stále a kvůli někomu se měnit nebudu, takže vám nezbývá nic jiného než si mě zamilovat nebo mě nenávidět ;o).








 


We all have a story to tell =)!

8 komentářů:

  1. Já jsem na blog.cz nikdy nebyla. Když jsem se rozhodla založit si blog věděla jsem že to bude na blogspotu. Myslím že je to tu lepší no :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já měla první blog na blog.cz tak před 5 lety, ale to jsem jenom kopírovala samé blbosti a asi po půl roce jsem ho zrušila. Teď jsem na blogspot a jsem spokojená.. a přesně jak jsi psala výše, tak nepotřebuju stovky návštěvníků denně ( i když by mě to těšilo, co si budeme povídat :D) ale jsem ráda za každý komentář.. udělají mi vždy ohromnou radost a vím, že si mě taky někdo občas přečtě a to mi dává chuť psát dál :)

    OdpovědětVymazat
  3. taky mě ještě nenapadlo s blogem končit a právě tzv.deníček je blog to nejlepší :)
    a moc pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. toto ma donutilo zamysliet sa kolko blogov som to vlastne uz prestriedala. a zistila som ze pred tym co mam teraz to boli vlastne iba dva. jeden som mala spolocny so spoluziackou, ale dlho nam to nevydrzalo, ja som vobec nevedela co pridavat tak som si vytvorila vlastny dennickovi blog. ten som uz ani neviem preco po maximalne tak polroku zrusila, ale este pred tym ako som ho zrusila som si zalozila moj terajsi blog. je to naozaj zvlastne, ale mam ho uz od 17. 10. 2008, co uz vlastne budu pomaly 4 roky :D
    a velmi pekne fotky, pristane ti to :))

    OdpovědětVymazat
  5. starý fotky jsou to nej co může být!

    OdpovědětVymazat
  6. Naprosto s tebou souhlasím. Já si svůj první blog založila cca před 6 nebo 7 lety přes seznam a měla jsem ho hrozně ráda. Jenže pak seznam přišel s tím, že tuhle službu bude rušit a jelikož jsem s myšlenkou přejít na blogspot koketovala už dřív, bylo jasné, kam se budu stěhovat. Smazání starého blogu mě sice mrzí, ale naštěstí byla možnost si ho zazálohovat, takže jsem o vzpomínky nepřišla. Nikdy bych totiž neměla srdce to smazat :-) Tvůj blog mám ráda, líbí se mi styl tvého psaní, je to hezky čtivé :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...