neděle 13. května 2012

Dots & Circles

Co k nim říct? Tuhle růžovou jsem si prostě oblíbila a když jsem zjistila, že jsem si s ní už dlouho nenalakovala nehty, tak jsem to musela napravit =D.


Jako základ jsem použila již několikrát zmiňovaný a mnou vychvalovaný lak Twins od Essence v odstínu 04 mr. big. Na kroužky jsem použila laky Colour & Go od Essence. Fialková v odstínu 27 no more drama a mint odstín 53 you belong to me.





16 komentářů:

  1. krásne,asi sa tebou inšpirujem a tento týždeň si podobné nalakujem :) tie laky sú krásne

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádherný:)!! Škoda, že jsem taková patla a nezvládnu si to udělat:D

    OdpovědětVymazat
  3. so lovely :)
    Thank you for your sweet comment!
    Have a great day beautiful
    xoxo
    http://www.scarlletgs.blogspot.com.br/

    OdpovědětVymazat
  4. wow, absolutne uzasne nechty *.*

    OdpovědětVymazat
  5. So nice!!
    Love your nails like that!!

    Take care and have a nice day :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou nádherné!!♥
    Děkuji, děkuji :-* to je pravda.. jestli bude teplo, mi švihne:D

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi šikulka, já nic takového na nehtech asi nikdy nevytvořím :-D (a to je mi skoro 20 :( )

    OdpovědětVymazat
  8. Nehty jsi moc nelakuji, jsem celkově na všechno manuální hrozné tele :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já dělám ráda chutě!:DD:P to chápu:) vidím to u toho bráchy no.. zvládneš to :-* též jsem nečetla, když jsem měla přijímačky, znám to no :/

    OdpovědětVymazat
  10. Máš krásné nehty :)) moc se ti to povedlo!

    OdpovědětVymazat
  11. opět super nehty! tobě se povedou vždycky! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, prosimte, kde kupujes ty laky? ted myslim ty twins,pak ten cernej base coat a jeste vlastne tu sadu na razitka. Diky moc za odpoved:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj =), tak ty laky twins mám z internetu http://www.babybaby.cz/kosmetika_kosmetika-essence.html a ten base coat a sadu na razítka jsem kupovala v Rossmannovi ve Varech ;)

      Vymazat
  13. krásný :) a twins od essence jsou fakt dobrý :) vím,taky z vlastní zkušenosti :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...