pondělí 21. května 2012

Francouzská klasika

Na dnešní týden jsem zvolila nikdy nestárnoucí klasiku v podobě bílé fnacie. Zvolila jsem jí proto, že tento týden mě čeká ustní maturita, takže jsem chtěla něco decentního a jemnýho =).


Každý tento styl nehtů znáte, takže se tady nebudu nijak rozepisovat =D. Prostě obyčejná francie a na zpestření jsem použila na prsteníček bílé kytičky. Laky jsem všechny použila od Essence...jak jinak =D.




9 komentářů:

  1. Odkuď máš prosím ty kytičky ?? :) . Myslím že na ústní maturitu je to správná volba :) . Moc se mi to líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám je už strašně dlouho, takže ti bohužel neřeknu, kde jsem je koupila, protože si to nepamatuju =D, ale mám za to, že jsem je kupovala určitě v nějaké drogérce, ale řikám, už je to strašně dlouho

      Vymazat
  2. velmi pekne, na maturitu ako stvorene ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Decentní a jemné to rozhodně je:) Nádherné

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to překrásně udělané, já mám své nehty děsné, tudíž už mám asi tři roky gelovky a jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
  5. hezké, jako vždy :) podobné jsem si dělala včera taky :)

    OdpovědětVymazat
  6. this is so cute, love your blog, definitely a new follower!

    from, helen at www.thelovecatsinc.com

    OdpovědětVymazat
  7. krásné, jemné :)) Na ústní maturitu si vybrala dobře:))

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou nádherné, vždy když si dávám francouzskou manikůru nedopadá to nijak slavně..:D Ale tobě se to povedlo excelentně ! :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...