čtvrtek 31. května 2012

Home...

Home sweet home. Z Varů už jsem zpátky, brigáda domluvená, peněženka o něco zase chudší a moje sbírka laků o dva větší =D. Toto vše vystihuje mojí journey do Varů.

Brigáda mi začíná 23. června, takže z prázdnin mi zbývají už jen 3 týdny a pak si ještě užiju maximálně, tak dva poslední týdny v září a pak škola. Když to tak shrnu, tak ze 4 měsíců prázdnin budu mít tak 5 týdnů =D. No, může být i hůř, ale zase na druhou stranu potřebuji peníze, protože si budu muset koupit stůl a i postel do bytu a já bych ráda měla na čem spát =D. Nové laky vám teď ukazovat nebudu, protože je uvidíte v dalším článku o nehtech, takže by to teď bylo zbytečný. Tak mějte hezký zbytek večera a užijte si zítřejší školu =D. Já se krásně dlouho vyspinkám =P.


4 komentáře:

  1. Ahoj :)) To se máš, že už máš prázdniny, taky bych chtěla... Hej v našem Mini městě Frýdek-Místek (Frýdek :D) otvírají novou prodejnu DM místo Rossmanna takže teď jsem z toho úplně totálně fakt vodvařená :DD Úplně stráááášně moc se těším až to otevřou. Už mám naplánované co si půjdu koupit jako první, Matující krém od Baley a ještě lesk na rty od Baley, zkusím sehnat malinový :DD Když na ní teďkom všichni letí :D A ještě ten Make-up od Dermacolu, ten co jsi o ěm psala, že není dobrý na celý obličej ale jenom jako korektor, tak jsem se chtěla zeptat, jestli si pamatuješ, kolik tě stál. Děkuju mooooc za odpověď :)) Jinak na fotce ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj =), tak to já bych zase naopak brala, kdyby u nás otevřeli Rossmanna, ale v DMku jsem zase ráda za značku Balea, takže by mi nevadilo, kdyby zavřeli jeden Schlecker, který tu máme dva a místo něho třeba Rossmann =D...já mám malinový balzám na rty od Baley a voní nádherně, takže ten si určitě kup ;)...určitě myslíš make-up cover a ten stojí něco kolem 130 Kč =)

      Vymazat
  2. Taky se říkám, jak se vyspím a nakonec vstanu tak v 9:)
    a jakou teda budeš mít brigádu?
    na laky jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to já naštěstí většinou vstávám tak kolem oběda =D...poslední 3 roky mám na prázdniny brigádu ve Varech v mekáči...nic extra to neni, ale je tam sranda a furt je to lepší, než sedět doma na zadku =)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...