pátek 4. května 2012

Jak na vlny s žehličkou na vlasy

Zrovna dneska jsem dělala video pro kamarádku, která chtěla naučit, jak si natočit vlasy pomocí žehličky, tak jsem si pak řekla, že bych vám ho sem taky mohla hodit. Dlouho jsem žádné video netočila, tak ať je tady nějaká změna. Doufám, že vám to aspoň trochu pomůže a toho začátku si nevšímejte =D. Říkám, točila jsem to původně pro kamarádku =).


To se může stát, že i ten nejmilovanější člověk si s tebou najednou nemá co říct a je mu milejší někdo jiný. Nikdy to nenechej zajít takhle daleko. ;)

9 komentářů:

  1. Já to zkoušela už několikrát a nikdy mi to s tou mou žehličkou nešlo:D Vždy si musím vyměnit nástavec určený přímo na lokny, jinak nejsem schopná si to udělat:D

    OdpovědětVymazat
  2. ja zehlicku na vlasy doma nemam, ale celkom by som aj chcela len mama hovori, ze je mi uplne na nic, no mozno ked si na nu sama zarobim tak si nejaku kupim :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné video :) Musím to podle toho zkusit :) Už několikrát jsem se pokoušela, ale nikdy mi to nedrželo :D
    P.S. na mém blogu je právě 1. giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké, jsem tvůj follower, budu ráda, když ty budeš i můj..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě ;) a děkuji, každý nový follower potěší =)

      Vymazat
  5. Tady pořád hřmí nebo něco prostě :P:D
    Pěkné video :)) jak na konci palec hore :D sluší ti to :-* někdy to zkusím. A s tou větou, růžově napsanou, naprosto souhlasím!!!))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dneska tu taky byla bouřka =D jinak děkuji =)

      Vymazat
  6. Nebydlím v Chomutově, ale v Karlových Varech. Tedy, normálně bydlím v Plzni. Zrovna jsem byla u táty, když jsme tam jeli :)

    OdpovědětVymazat
  7. mám stejnou metodu, už jsem to zkoušela a šli mě vlny :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...