sobota 12. května 2012

Jak uskladnit naušničky

A je tu první DIY na blogu. Myslím, že tohle ocení ty z vás, které máte spoustu náušnic a chce je mít někde pohromadě uskladněné, ale zároveň hned při ruce.

Budete potřebovat nějaký větší rámeček, kanavu (látka na vyšívání), několik menších hřebíčků a kladivo. Rámeček můžete buď nový koupit, nebo použít starý, jako já. Použila jsem rámeček ve kterém byl obrázek, ale jen se mi válel v šuplíku, protože byl za prvé modrý a za druhé jsem ho neměla kam dát. Modrý rámeček jsem samozřejmě nechtěla, protože mám pokoj v růžovo-bílé barvě, takže by se mi do pokoje nehodil. Tak jsem nejdřív rámeček trochu oškrábala a udělal do něho menší rýhy, abych to nějak ozvláštnila =). Pokud si koupíte nový rámeček, nebo ho nechcete přebarvit, tak tenhle krok můžete vynechat.


Poté jsem rámeček natřela obyčejnou barvou na sytě růžovou a nechala jí pořádně zaschnout. Pak jsem si vzala kanavu a tu jsem hřebíkama připevnila na zadní stranu rámečku. Snažte se jí co nejvíc natáhnout a pevně připevnit, aby na ní naušničky dobře držely. Přečnívající kanavu jsem pak jednoduše odstřihla.


A to je vše. Pak už stačí jenom do dírek u látky napíchat náušnice a je to =D. Doufám, že se vám nápad líbil a budu jedině ráda, když ho taky vyzkoušíte a pak mi dáte vědět, jak to dopadlo =).





7 komentářů:

  1. Tak to je skvělý nápad :) Jen škoda, že si náušnice nemohu měnit.. Mám potom bolavé uši :(

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, tak to je hodně dobrý nápad:). To by mě nenapadlo:/

    OdpovědětVymazat
  3. Nápad je to dobrý:) a i to hezky vypadá:)
    já ale radši zůstanu u své krabičky:D na všechny náušnice bych asi potřebovala pořádně velký rámeček a kus kanavy:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to určitě ;) já to mám taky jenom na ty, které nosím nejčastěji jinak mám zbytek v krabičce =D

      Vymazat
  4. Vypadá to hrozně pěkně! :) Možná i líp než moje řešení... malé náušnice mám ve vlastnoručně vyrobeném košíčku a ty velké napíchané v tvrdém odzdobeném papíře na zdi... :D

    OdpovědětVymazat
  5. :D hovorim tomu osud :D ja som sa dnes skurat pustila do niecoho velmi obdobneho... a akurat dnes som natrafila na tvoj blog :D

    OdpovědětVymazat
  6. super to vypadá, o něco podobného se chci také pokusit, tak děkuji za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...