neděle 6. května 2012

Jednou nohou v Praze

První část maturity mám za sebou. Já jsem psala češtinu a matematiku. Čeština byla v pohodě a dokonce i sloh se dal, takže z té jsem obavy neměla. Naopak z matematiky jsem dobrý pocit v pátek po dopsání neměla...Už jsem myslela, že si v září udělám znova výlet do školy =/. No, ale... Hned v pátek se na internetu objevily výsledky didakťáku z matiky a z češtiny už tam byly dřív, ale o těch jsem nevěděla. Někdo totiž vyfotil ty didakťáky a vyznačil tam správné odpovědi =D. Nevím, co bych bez dnešní techniky a všech vymožeností dělala =D. Hned v pátek jsem si teda stáhla matiku i češtinu a prostě jsem si musela spočítat body =D. Do 15. května bych to nevydržela! A jak to vše dopadlo?...


Historicky první outfit na blogu. Můj maturitní outfit =D. Fotka nic moc, protože jsem to fotila ráno na poslední chvíli před odchodem. Zvolila jsem klasiku. Černá a bílá....tou nic nezkazíte ;). Černou halenku mám z Orsay a bílou sukni už nevím, kde jsem koupila a k tomu jsem měla černé lodičky a černou kabelku z Terranovy s roztomilou mašličkou =D.
...No dopadlo to tak, že jsem to dala! Matiku s odřenýma ušima a češtinku v pohodě a sloh bych prý taky měla dát, podle toho, co říkala naše učitelka na češtinu, protože si to v rychlosti pročítala a říkala teda, že to šlo a neměla bych si dělat hlavu s tím, že bych sloh nedala =). Samozřejmě ty výsledky na internetu beru s rezervou a může se stát to nejhorší, ale snad ne. Jsem tak neskutečně šťastná, že to nedokážu ani popsat. Takže jak už říká název článku, tak jsem jednou nohou v Praze =D. Teď ještě udělat školní část maturity a adiós! =)

Mějte se tak krásně (jako já) a užijte si další školní týden =D. Mě čekají ještě necelý tři týdny ''volna''. Maturuji totiž až 24. května, tak se tady mějte ;).

7 komentářů:

  1. Děkuji:)
    Sluší ti to :-* brácha dělá též maturitu a stáhnul si to z internetu, jak to někdo vyfotil :D:D to je dobře, že si to dala:) brácha má největší strach ze slohu :/ psal prej charakteristiku.. A jinak má dobrý pocit :) držím palce dál, to dáš :***

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to gratuluju:)! Určitě i zbytek maturity v pohodě zvládneš:))

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně, zlatej originál!:) Děkuju, děkuju :-*

    OdpovědětVymazat
  4. Samozřejmě já s tím už také nesouhlasím, design už nemá hezký, články pro mě dříve byly pěkné, teď už nejsou a návštěvnost ? Ta už klesá, už té blogerce nic nezávidím, proč taky ? Být tak nafoukaná k**va jako ona, děkuji nechci :)

    Jinak ti moc gratuluji a přeji ti ať se ti to podaří :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak to je super, ja dufam, ze sa mi na maturite bude tiez tak darit :D
    drzim ti palce pri dalsom uceni sa a pravdaze gratulujem k uz zvladnutej casti maturity :)) a super outfit, taky jednoduchy a pekny ;)

    OdpovědětVymazat
  6. slyšela jsem o tom, že jsou na uloz.to výsledky, ale já bych na to neměla nervy, abych pak náhodou zjistila, že jsem to nedala, si radši počkám :)
    dělala jsem také matiku a zrovna moc dobrý pocit z toho nemám..uvidí se..

    OdpovědětVymazat
  7. jinak se dívám, že maturuješ o 2 dny později než já.. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...