středa 9. května 2012

Jupííííí!!! =)

Vím, že je u mě nezvyk psát 2 články za den, ale tohle vám prostě napsat musím =D. Většina z vás ví, že jsem nedávno jela do Brna dělat přijímačky na vejšku no a dneska jsem se po delší době koukla na jejich stránky, kde se přihlásíte a ukáže vám to, jestli jste přijati či ne. Já jsem se tam koukala každý den od té doby, co jsem se hned vrátila domů z přijímaček =D a pořád jsem tam měla nerozhodnuto a tak to bylo asi dva týdny a pak jsem se tam přestala koukat a úplně na to zapomněla =D. Dneska jsem se tam náhodou koukla no a co jsem tam měla napsáno? Slovíčko nerozhodnuto se změnilo na přijata! 

 
Áááááá! Já mám takovou radost! Sice Brno není zrovna místo, kam bych chtěla, ale tohle jsem přesně potřebovala. Takový ten psychický klid, že vím, že jsem se na nějakou vejšku dostala a i kdyby nevyšlo to ostatní, tak už mám jednu jistou =). No a to je vše =D. Takže se mějte krásně. Já se mám přímo skvěle! 
 

8 komentářů:

  1. Ale nezapomeň: kdyby ses dostala jinam než do Brna, hned jeď tam :D ale jinak gratuluji! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to pojedu a s radostí =D...děkuji =)

      Vymazat
  2. Tak to ti závidím a každopádně gratuluji :) Mě čekají přijímačky za týden a další za 3 týdny.....ale vím, že to bude těžké

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju, snad se ti zadaří i na těch ostatních :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to moooc gratuluji!! Taky jsem teď dělala přijímačky, akorát na střední no :D To horší mě teprve čeká..
    http://beily-beautyworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. gratuluju:)!!! já mám naštěstí na další přijímačky ještě čas:D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...