čtvrtek 24. května 2012

Mám to!

Takže důvod mé neaktivity v posledních 14 dnech byl takový, že jsem měla před maturitou a na psaní článků jsem prostě neměla čas. To se teď ale změní. A proč? No protože jsem dneska maturovala a dala jsem to! =D Ani nevíte, jakou mám radost. Konečně se po měsíci můžu normálně vyspat a nechodit spát ve 3, 4 ráno =D. Takže od teď tady můžete očekávat články jako obvykle...většinou každý druhý den =). Dneska jen takový kratší článek, takže se zatím mějte krásně a užívejte sluníčka. Večer to jdeme se třídou zapít, protože jsme to všichni ze třídy dali a teď si jdu přečíst novou ELLE =D. 




9 komentářů:

  1. Gratuluji, mě to čeká 30. :) :(

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju:)!!! Mě to čeká až za tři roky, ale děsí mě to už teď:D

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji :) Vím, jaký je to pocit, minulý rok jsem to měla to samé :) Užívej si ten krásný pocit.

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulujem k tej mature, ja mám z toho stresy už teraz a to mám ešte necelé 2 roky:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem se stresovala už dokonce od prváku =D, ale ve výsledku ta maturita vážně není hrozná a těch 15 minut, co máš mluvit uteče strašně rychle, že polovinu věcí, kterých chceš říct, nestihneš i když doma sis to zkoušela a stihla si to ;)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...