pátek 18. května 2012

New in - cosmetics 3

Áno, áno...jen co mi přišly peníze na účet, tak jsem zase zavítala do drogérky. Jsem vážně nemocná =D.


Koupila jsem si můj momentálně nejoblíbenější šampon od Baley a k tomu barvu na vlasy. Nutno říct, že závidím těm z vás, které máte krátké vlasy, protože mě vždycky točí, že si musím kupovat dvě =D. Tahle barva je skvělá. Hezky mi zesvětlí moje vlasy, ale né zas tolik, že je to nějaká mega velká změna. Jsem s ním moc spokojená a tenhle odstín používám už přes půl roku a neměnila bych ;).


Dál pak odlakovač, který mi už došel a já nutně potřebovala nový a obyčejnou černou řasenku. Potom jsem objevila zlevněné oční stíny od Alverde v odstínu 30 fraise glace. Je to taková jemná růžovo-hnědá barvička. No a na konec to nejlepší. V článku, kde jsem psala recenzi na výrobky od Dermacolu jsem také básnila o sprchovém gelu z limitky od Baley s vůní maliny. Psala jsem také, že bych moc ráda ještě sehnala i tělové mléko s malinou, ale když jsem dneska přišla do drogérky, tak tam neměli ani tělové mléko a dokonce už ani sprchový gel s malinou. Čistou náhodou, když jsem hledala odlakovač, tak jsem narazila na tohle tělové mléko s malinou. Sice to není to samé z té limitky, ale když jsem ho viděla, tak jsem si ho prostě musela vzít. Co kdyby ho tam pak už neměli =D. Voní krásně a řekla bych, že i stejně jako sprchový gel, takže šup! Utíkejte si ho koupit, protože když si k němu jednou čichnete, tak neodoláte. A v nejbližší době taky můžete čekat další new in, ale tentokrát s oblečením a botičkama. Když už utrácím, tak ve velkém =D.

9 komentářů:

  1. Taky mám ten krém s vůní malin, akorát tě musím poupravit - není to tělové mléko, ale krém na ruce :) Ale já ho používám taky na celé tělo. K němu jsem si pořídila i kiwi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vím, že tam píšou, že je to krém na ruce, ale já to právě používám jako tělový mléko =D navíc v tom podle mě není žádný rozdíl =D daj to do dvou lahviček a na jednu napíšou tělové mléko a na druhou krém na ruce, takže já v tom rozdíl nedělám ;)

      Vymazat
  2. Ach jo :( . Chci si čuchnout k tomu krému!! DM nemám moc blízko. Musí vont nádherně

    OdpovědětVymazat
  3. O tom krému na ruce také přemýšlím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja používám barvu od Syoss, takže je vlastně líp, že mám ty vlasy kratší, že nemusím kupovat dvě, protože Syossky jsou ještě dražší než Palettky:D
    jinak ten krém musí určitě krásně vonět:)

    OdpovědětVymazat
  5. som ani nevedela, ze si farbis vlasy, vyzeraju uplne prirodzene :) a moc pekne su aj tie ostatne veci. dnes som bola v DM a videla som ten malinovy sprchovy gel od Balea, ale mne viac vonal taky melonovy, tiez z tej limitovanej edicie

    OdpovědětVymazat
  6. já používám od Palette ty šampony a taky jsem spokojená:)
    taky když utrácím tak ve velkém:)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný věci, ta barva vypadá hodně dobře:)) tuhle řasenku jsem měla a nebyla s ní vůbec spokojená.. hlavně jak slepuje řasy :/.
    Jinak děkuji :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to mě zas naopak vyhovuje a vůbec mi řasy neslepuje, tak nevim =D =D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...