úterý 29. května 2012

Nové lodičky

Zdravím vás! =)

Dnešní den mi začal krásně. Konečně mi přišly moje vysněné lodičky a když jsem si je vyzkoušela, tak mi padly jak ulité. No jsem prostě neskutečně šťastná =D a už se těším až v nich někam vyrazím. Tady je foto.

No nejsou nádherný?
 
Zítra ráno se chystám jet do Varů, abych si už konečně domluvila tu brigádu na prázdniny, abych se měla vůbec za co stěhovat =D a domů pojedu někdy ve čtvrtek odpo. Určitě se vidím, jak zase zavítám do drogérky a opět se mi jí nepodaří opustit bez jediného laku na nehty. No co už...můžu to aspoň zkusit =D. Pak se asi i porozhlídnu po nějakých obchodech, ale nebude to nic slavného, protože moje peněženka je skoro zase na suchu. Tak teď se jdu zase těšit z mých nových lodiček a vy se mějte krásně ;).

13 komentářů:

  1. ty jsou nádherný !! . Ale já bych se na nich zabila :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chvilku tréninku doma a určitě by si se nezabila ;) =D

      Vymazat
  2. vyzeraju bajecne :) potom daj vediet ci su aj pohodlne ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zatím pohodlné jsou ;) chodila jsem v nich doma přes 4 hodiny a nožky mě vůbec nebolely =) myslím ale, že realita, kde v nich budu někde celý večer bude jiná =D

      Vymazat
  3. Waw, ty jsou parádní, vypadají opravdu dobře :) já bych ale nemohla objednávat z internetu, mám věčně problémy, že mi boty nesedí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já taky, ale u těhlech to byla láska na první pohled a prostě jsem je musela mít =D a měla jsem štěstí, protože mi sedí krásně a u tohodle obchodu to budu riskovat asi i víckrát =)

      Vymazat
  4. Ty jsou nádherný! Mohu se zeptat, odkud je máš? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju =) jsou odtud http://www.asos.com/

      Vymazat
  5. Jsou to nádherné boty ! :) Vary jsou nádherné město, jezdím tam každých 14 dní za tátou :)

    OdpovědětVymazat
  6. na pohled jsou fakt moc pěkné!! až v nich budeš někde celý večer, tak dej vědět jak jsou pohodlné :)
    ať brigáda výjde!:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...