pondělí 7. května 2012

Pan včelka

Abych řekla pravdu, tak včely moc nemusím, ale tenhle pan Včelka se mi povedl =).


Možná se to nezdá, ale vůbec to není složité, akorát si připravte větší dávku trpělivosti pro pana Včelku =D. Laky, jak už je u mě zvykem, jsem použila od Essence ;). Chtěla bych vás jen upozornit na base coat, který používám (viz fotka), protože lepší jsem snad ani neměla. Lak na něm drží jako přilepený a vydrží až 7 dní! Všude čtu, jak si někdo stěžuje na výdrž těchto laků, že vydrží 2, 3 dny, ale s tímhle podkladovým lakem se to nestane. Opravdu mi na nehtech drží až 7 dní =).






10 komentářů:

  1. vyzera to uzasne, fakt nadherne nechty ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Na tvé nailarty vždy koukám z otevřenou pusou. Umíš je dělat na obě ruce nebo jen na jednu ? Protože vždy když si s něčím chci vyhrát, jde mi to jen na pravou ruku (jsem levák). Druhá ruka pak zůstane odbitá :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nehty si dělám stejně na obou rukách ;) ze začátku mi to taky nešlo, ale teď po několika letech praxe =D to zvládám v pohodě na pravou i levou ruku stejně

      Vymazat
  3. to muselo být pracné, ale opět výsledek nehtů je super!

    OdpovědětVymazat
  4. Abych řekla pravdu, tak včely, vosy a jiné bzučící tvory naprosto nenávidím :D Ale na nechtech vypadá krásně. Na ten base coat se kouknu, protože jsem zatím nenašla žádný na kterém by mi lak vydržel déle jak 3 dny :-)
    http://beily-beautyworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to fakt nádherně:)! Pana včelku bych ale nezvládla, znám se, jakej jsem patla:D

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi šikulka, jsou nejkrásnější!!! ♥

    OdpovědětVymazat
  7. pan včelka je luxusní a jsem ráda,že si vyhrála tu soutěž

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...