čtvrtek 3. května 2012

Red water marble

Konečně jsem se odhodlala vyzkoušet water marble. Myslím, že to nedopadlo zas tak hrozně ne? =D


Jako základ jsem použila červenou barvu. Do vody jsem pak střídala bílý a průhledný lak, protože odstínů bílé není zrovna hodně =D. Chtěla bych ještě jenom říct, že jsem dávala jenom jednu vrstvu červeného laku a stačilo to. Běžně u těhlech laků colour & go dávám dvě vrstvy, ale u téhle červené stačila pouze jedna ;). Je to krásná barvička.





Na konec bych vám ještě chtěla doporučit jednu úžasnou giveaway, kterou najdete zde a stále se můžete zapojovat do mé Giveaway =).

13 komentářů:

  1. Vypadá to pěkně:)! Hlavně ten červený lak má krásný odstín:)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :) zase povedené, kočko :-*

    OdpovědětVymazat
  3. tak s tím průhledným lakem y mě to nenapadlo :D já bych použila podkladovej bílej a do vody kapala bílej a červenej, i když ono by to asi vyšlo nastejno jako s podkladovým červeným :D
    Watter Marble jsem skoušela asi už třikrát a vždycky se to nějak podělalo, takže jsem se na to vykašlala :D

    OdpovědětVymazat
  4. tyjo,vypadá to skvěle!!:)jinak máš opravdu krásné nehty!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Zkoušela jsem to na jednom laku a fungovalo to, tak nevím.

    Tuhle techniku jsem zkoušela, ale moc se to nevydařilo, ale ty to máš pěkné! :)

    OdpovědětVymazat
  6. To ano, ale něco se z toho vyždímat dá. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš je nádherné, takové jsem měla také :) Chvilku jsem se s tím sice patlala, ale výsledek byl skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj mám dotaz, zkoušela jsem něco pdoobnýho ale na ten způsob, že jsem chtěla vytvořit spirálu ve vodě a pak to přestisknout na nehet, prý se to tak dělá. akorát problém byl v tom, že s těma lakama co jsem to dělala to nešlo tak jak by mělo, chci se zeptat jak to funguje,podle všeho jsi přes toto odbornice :-DD díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak nejdřív nevím, jaké jsi použila laky, ale obecně tohle dělěj spíš s tekutějšíma lakama, protože s těma hustšíma se to dělá špatně a tolik se ti to jakoby ''nerozběhne'' po tý vodě, takže jak říkám, vyzkoušej tekutější laky ;)

      Vymazat
  9. Myslím že by u nějakých věcích bylo fajn kdybys dávala postup jak na to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u tohodle jsem sem postup nedávala, jelikož si myslím, že tuhle techniku zná skoro každý a kdyby ne, tak na internetu a i na youtube je návodů spouta, takže pokud to někoho zaujme, tak si to najde a nebo mi napíše a já mu to ráda vysvětlím a řeknu jak na to ;) jinak u většiny věcí dávám návody nebo dám někam aspoň odkaz na video, kde se na to může podívat =) tady teda přidávám odkaz na water marble nehty http://www.youtube.com/watch?v=D9A_9FH7e-A

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...