pátek 25. května 2012

Vyhlášení giveaway

Ve všem tom shonu kolem maturit a vůbec všeho jsem zapomněla na dvě důležité věci. První pro vás nebude asi tak zajímavá, ale je to to, že za necelých 14 dní budu mít narozeniny! =) Konečně o rok blíž k cetileté a o rok vzdálenější od náctileté. No a následují rok to bude nejlepší, protože už to bude jen cetiletá =D.

Tak a teď k té druhé věci. No samozřejmě vyhlášení Giveaway! Pročetla jsem si všechny komentáře a sama jsem nedokázala vybrat ten nejlepší, protože jsou všechny pěkné, proto jsem použila mého věčného kamaráda papír a tužku, jména napsala na lístečky a vylosovala jsem šťastnou (snad =D) výherkyni.



Vítězce gratuluji a také děkuji za vaší účast a komentáře =).

5 komentářů:

  1. ani neveríš ako strašne si ma potešila ! :) velmi ti dakujem a prajem všetko naj k narodkám :)

    OdpovědětVymazat
  2. gratulujem :) a dufam, ze este nejaka giweaway sa tu niekedy objavi ;)

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj a možem sa ešte spýtať či si mi posielala email ? :) lebo mi nič neprišlo :/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...