středa 6. června 2012

Disco nails

Jak jsem slíbila, tak nehty v podobě disko koule jsou zde.


Na tyto nehty budete potřebovat pouze průhledný lak a třpytky. Možná by se dalo dosáhnout stejného efektu i s lakem, který už obsahuje třpytky, ale myslím, že byste museli dát hodně vrstev, aby to bylo takhle výrazné. Takže jak jsem napsala, tak budete potřebovat třpytky a rovnou si připravte i nutnou dávku šikovnosti a rychlosti a svojí patlavost nechte někde jinde =D. Na nehty jsem nejdřív dala base coat a pak jsem každý nehet dělala zvlášť. Na base coat jsem dala obyčejný průhledný lak a na to pak hned nasypala třpytky. Rovnou vám řikám, že jestli jste tak moc ''šikovní'' jako já, tak třpytky budete mít naprosto všude i další a další den po =D. Poté jsem počkala až lak se třpytkami zaschne a na ně jsem dala top coat. Toho jsem dala 3 vrstvy, aby se povrch nehtů trošku sjednotil a vyrovnal a to je vše =).




10 komentářů:

  1. vyzera to uplne dobre, ale ja by som asi chytila nervy ze mi to vobec nejde :D a hlavne by som chytila riadne nervy potom pri odlakovavani :DDD

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je fakt nádhera ! Musím říct, že jsem čekala všechno, ale tohle, je prostě nejlepší, jsou to nejhezčí nehty, které jsem kdy viděla, že všech těch nailartů jsou opravdu no.1

    OdpovědětVymazat
  3. Opět ti musím napsat, že je to skvělé:) ty snad ani nehty pokazit neumíš:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. věř, že umím =D akorát ty pokažený sem pak nedám =D

      Vymazat
  4. su pekne... ale jooooj ked ja mam vzdy tolko roboty s odstranovanim :)


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. těch vrstev tam teda je, takové nehty ti musí vydržet dlouho, ne? :) odlakovat takové nehty musí dát taky práci, ale celkově nehty jsou super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že čím víc vrstev máš, tím snadněji se ti část laku odlomí. Tyhle mi vydržely 3 dny a brzo se začala ta silná vrstva loupat. Nejlepší jsou tak 3 vrstvy, ale jakmile jich je víc (tak 5 a víc), tak to není nejlepší ;)

      Vymazat
  6. Tohle musím zkusit! :) Třeba se to takovému patlalovi jako mně povede :D Protože na nějaké malování na nehty moc nejsem :/ :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...