pátek 8. června 2012

Flowers garden

Dnešní den se strašně táhne a nemám vůbec na nic náladu, tak vám sem dám další inspiraci na nehtíky, protože nemám žádný nápad na článek. Jestli vy jo, tak mi můžete dát vědět do komentářů ;). Nápady uvítám všemi deseti.

Teď k nehtíkům. Už název článku napovídá, že se bude týkat kytiček =). Jelikož nás poslední dobou léto opustilo, tak jsem se rozhodla dát trochu léta a té zeleně na nehty, takže tady jsou =).


Kytičky jsou velmi jednoduché ;). Stačí udělat 5 fialových teček v kolečku, doprostřed pak udělat větší tečku světle fialovým lakem a na to pak bílou tečku. Toť vše. 







16 komentářů:

  1. krásný, já bych na to neměla nervy! :D spíš trpělivost :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty se ti vážně moc povedly :)) já na tohle mám návod, jak se to dělá, ale zkoušela jsem to na mých nehtech, jenže jsem celkově malá, takže mám i moc malé nehty a na 1 nehet by se mi vešly max. dvě kytičky a na malíček ani jedna :/ :D

    http://sunnyym.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. krasne *.* vyzera to akoby to boli nalepky, je to uplne super! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, to je moc pěkné, ale pro mě by to byla hrozná piplačka.. už se vidím jak bych to u druhého prstu naštvaně mrskla pryč :D

    OdpovědětVymazat
  5. I když jsou kytičky lehké, tak mi přijde, že ty to máš oproti mně vždy takové upravené a krásné prostě:D i barvy, všechno:)

    OdpovědětVymazat
  6. To je moc krásný! Moc šikovná jsi :))

    OdpovědětVymazat
  7. opět se mi tvoje nehty líbí! kytičky vypadí pravidelné, stejné - máš praxi :)

    OdpovědětVymazat
  8. prekrasne, uzasne, nadherne, VAU!!


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Vím, že nejsi spamerka, sama je také nemusím. Proto jsem si udělala takový zvláštní systém, u kterého nebude záležet jen na anketě :) V anketě to budou body, každý hlas - jeden bod. Poté ve videu vylosuji jednoho sotěžícího, kterému přičtu nějaké další body, a zbytek už je tajemství ;)

    OdpovědětVymazat
  10. já bych takové kytičky tím lakem nezvládla, vypadá to jako by si to dělala na šabloně, jak je to všechno tak stejné a hlavně pěkné!

    OdpovědětVymazat
  11. Tak jsem projela všechny tvoje lakování a musím říct, že ať uděláš na nehtech cokoliv je to moc pěkné, máš krásné nehty :) ale tyto mě naprosto dostaly...to je nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak jsem projela všechny tvoje lakování a musím říct, že ať uděláš na nehtech cokoliv je to moc pěkné, máš krásné nehty :) ale tyto mě naprosto dostaly...to je nádhera :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...