pondělí 4. června 2012

Lazy den, vybírání bytu + mňamka v podobě receptu na pomazánku z avokáda

Včerejší den bych nenazvala jinak než ''lazy day''. Komplet celou neděli jsem strávila v posteli. Dokonce jsem v ní i obědvala! =D Samou nudou jsem brouzdala na netu a hledala nějaký film a narazila jsem na jeden, kterej se mi i líbil. Jmenuje se Mirror, Mirror. Je to něco jako Sněhurka, ale je docela i pěknej, takže bych vám ho i doporučila ;).
                                                                                                             Cheers =)



V sobotu jsem si dělala další nehty a v nejbližší době je sem hodím a musím říct, že se máte na co těšit. Kdybych je měla k něčemu přirovnat, tak jednoznačně k disko kouli =D. Pak přijela babička s dortem, protože mám v úterý narozky, tak jsme jakože trochu slavily. Večer jsem se pak sešla s kamarádkou a zašly jsme na čajík, takže taková pohoda. 







                                                              
                                                                   

Dneska večer máme takovou rozlučku se třídou i s učitelema, takže si to hodlám užít. Přece jenom je to naposled co se takhle sejdeme a nejsem tak naivní, abych si myslela, že se po nějakých dvaceti letech všichni sejdeme =D. No a v úterý jsem domluvená s kamarádkou a kamarádem (jak konkrétní =D), že se sejdeme a už napevno vybereme 3 byty a obvoláme je a rovnou naplánujme, kdy se na ně budeme moct jet kouknout. Jsem řikala, že jako dárek k narozeninám chci to, že už vybereme nějaký byt =D. Doufám, že to všechno stihneme už do konce června, protože mám pak tu brigádu a to zrovna moc času mít nebudu. Tak doufám, že se nám poštěstí, tak držce palce ať něco vyberme =). Včera jsem si už i v IKEE vybrala krásný nábytek, takže pokud vybereme byt, tak vám ho tady ukážu. Nábytek i byt ;). Jinak mě už od soboty tak blbě bolí koleno a vůbec nevím, co s ním mám. Doufám, že to za chvíli přejde. 

Ještě se vám musím pochlubit s tím, že jsem o víkendu dělala mojí první pomazánku z avokáda. Je strašně jednoduchá =). Potřebujete jedno avokádo, takovou tu kostičku lučiny (v bílém obalu), česnek, malou cibuli, citron a sůl a pepř. Avokádo rozmačkáte a pokapete citronem (aby nezhnědlo) a zamícháte. Pak přidáte lučinu, nakrájenou cibulku a rozmačkaný česnek, sůl a pepř a hotovo =). Jak jednoduché, ale přitom vážně dobré. A tady je výsledek.


Tak dobrou chuť a mějte hezký den =).

7 komentářů:

  1. moj brat bol na tom filme v kine, ale mne sa vtedy nechcelo ist s nim, myslela som si, ze to je zase iba nejaka rozpravocka pre deti, ale ako vidim tak som sa mylila. mozno si ten film stiahnem ak ho budu mat na uloz.to
    na nechty sa tesim ;) a fotiek bytu a nabytku sa uz nemozem dockat, som fakt zvedava :D
    moja mama nejaku podobnu pomazanku tiez robieva a je tiez dobra :D

    OdpovědětVymazat
  2. hned bych si dala tu pomazánku :) jinak máš pravdu, že si musíš užít poslední sraz se třídou, ptž v takovym počtu už se víckrát nesejdete, my jsem si na konci gymplu mysleli, jaká jsme skvělá parta a teď po třech letech můžu říct, že na těch pár srazech, co jsme uspořádali se nikdy nesešla ani půlka :/ a dopředu všechno nej k narozkám, a'ť se podaří vybrat byt a vše se daří, jak si přeješ :))

    OdpovědětVymazat
  3. jo tak tomu taky nevěřím, že se za dvacet let sejdou všichni :) my to máme tento pátek:)
    na fotky nábytku a bytu jsem zvědavá:)
    určitě tu pomazánku zkusím, už jsem si opsala co budu potřebovat:)

    OdpovědětVymazat
  4. všetko najlepšie k narodeninám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Také ti přeji všechno nejlepší :) Obědvat v posteli je fakt pohoda :D Těším se na nové nehty, protože se u tebe strašně moc ráda inspiruji :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...