pondělí 18. června 2012

Mini nákupy před odjezdem

V pátek, jak už víte, odjíždím do Varů, protože od soboty mi začíná brigáda, no ale hned v neděli mám volno, takže taky dobrý =D. Dneska jsem teda skočila do DMka, kde jsem si nakoupila ještě nějakou kosmetiku, kterou ''potřebuji''.

Hned na začátek zmíním nemožné. U nás v DMku mají novou limitku od Essence! Normálně u nás DMku nenajdete ani obyčejný lak od Essence no a dneska jsem tam narazila na limitku Ready for boarding. No koukala jsem jak blázen, když jsem to viděla =D. Abych řekla pravdu, tak už jsem zažila mnohem lepší limitky, ale jeden lak jsem si přece koupila. Je to krásná žlutá pastelová barvička, kterou už delší dobu sháním a stál jen 39Kč.

05 destination sunshine

Další úžasný objev (pro mě) je malinový šampon na vlasy. V jednom článku jsem vám psala o malinovém sprchovém gelu, který úžasně voní a pozor! Tento šampon voní úplně stejně, takže jsem maximálně šťastná, že jsem na něj narazila =). Byl tam už poslední, takže je jasné, že čekal na mě =D. Už se těším až mi vlásky budou vonět po malinách. Určitě se po něm koukněte, protože jak jednou tu vůni ucítíte, tak už neodoláte ;).


No a poslední věc, kterou vám ukážu je další šampon a sprej na vlasy. Na ten sprej jsem narazila nedávno na internetu a když jsem si přečetla co umí, tak jsem ho prostě musela vyzkoušet =D. Jedná se o sprej od Baley z řady More blond a údajně by měl postupně zesvětlovat vlasy na blond. Obsahuje malé množství peroxidu, takže tomu věřím, že o nějaký ten odstín by mohl vlasy zesvětlit. Šampon a kondicionér peroxid neobsahuje, takže vám to s vlasama nic neudělá. Na tento sprej ještě určitě udělám samostatnou recenzi, kde vám ukážu na fotkách, jaký je výsledek, takže až ho budu chvíli používat, tak dám vědět ;). 


Pro dnešek je to už vše, tak se mějte hezky a užijte si krásný a slunečný den =).

3 komentáře:

  1. tak teda limitku ready for bording riadne zavidim, u nas sa neplanuje ze by mala byt. podla mna su tam krasne veci, aspon na obrazkoch z netu to tak vyzera, hrozne sa mi paci kozmeticka tasticka z tej limitky a chcela by som aj vlhcene obrusky. oh, fakt zavidim *.*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. laky na obrázku vypadaj pěkně, ale ve skutečnosti to takovej zázrak neni, takže o moc nepřijdeš ;) mě se líbil jen ten žlutej a pak ještě růžovej, ale ostatní barvy mi přišli takový divný =D a po těch vlhčených ubrouskách jsem taky koukala a furt se rozmýšlela, jestli si je mám vzít =D no nakonec jsem je nevzala a ta taštička to je taky jenom taková placka a pomalu nic se do ní nevejde

      Vymazat
  2. vždycky si koupíš nějaký lak a mě se líbí a opět ho nemám a jestli vůbec takové novinky seženu :)
    já si před 2 dny zrovna kupovala šampon tak mě voní vlasy po mentolu :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...