pondělí 25. června 2012

New in + první sobotní den v ''houskárně'' přežitý =D

Tak začnu sobotou. Ta byla můj třetí první den v mekáči, který já osobně přezdívám ''houskárna'' =D. Byla jsem tam od dvanácti do půl devátý, takže to šlo, ale neskutečně mě bolely nohy. Ono po roce než si na to člověk znova zvykne, tak to taky chvíli trvá. Každopádně jsem měla včera a dneska volno, ale zítra mi to začíná. 14 dní v kuse bez jediného volna! To se mi vůbec nelíbí =D. A navíc...určitě někteří víte, že 29. června začíná filmový festival ve Varech a to bude něco. Mekáč narvanej od rána do rána a já mám každý den někdy od šesti večer, tak minimálně do dvou do rána, takže netuším, kdy budu spát =D. Bude to ještě veselé no.

zalétejme si trochu =)

Včera jsem teda měla volno, tak jsem vyrazila na menší nákupy...again =D. Koupila jsem si v F&F dvě krásná trička (jedno bílé a pak takové lososové) a jeden černý top, který je celý z krajky a pod ním je černá látka jinak by to bylo průsvitný =D. No a potom jsem si v CCC koupila krásné botky na klínku. Dala bych vám sem i fotky, ale jak nejsem doma, tak nemám foťák, takže to zkusím pak nějak vyfotit mobilem, ale to budou jako fotky o ničem. No, co už. 

Tak si hezky školáci užijte poslední týden školy a já dnešek asi strávím v posteli koukáním na Grey's Anatomy, protože je venku hnusně a taky abych nabrala sílu =D. 

7 komentářů:

  1. Ty joo, odkud jsi, přímo z Varů?:) Já jsem totiž odtud, tak že bych si přes fesťák zašla do Meka něco koupit:D
    ...jinak též budu mít brigádu, ale zrovna mekáč nezávidím, přes fesťák si fakt máknete..

    OdpovědětVymazat
  2. No tak to ti vůbec nezávidím.. 14 dní v kuse bez volna, to bych asi umřela :D tak to hlavně přežij ve zdraví :)

    OdpovědětVymazat
  3. ja by som ten Mekac asi 14 dni v kuse neprezila :D a hlavne pocas festivalu, drzim palce aby si to zvladla ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty boty na klínku musejí být skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je sranda - houskárna :D Tak snad to nějak vydržíš :-)

    OdpovědětVymazat
  6. ať se v práci daří a rychle ti těch 14 dní uteče:) fotky nového oblečení sem určitě dej:)

    OdpovědětVymazat
  7. ať se v práci daří a těch 14 dní v práci uteče:) fotky nového oblečení sem určitě dej:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...