pátek 29. června 2012

Nude glam

Jsem úplně vyšťavená =D. Jdu pracovat, pak třeba ještě někam jdu, když mám padla no a pak přijdu domu a lehnu a spím. Takhle vypadalo posledních 5 dní a dneska mě čeká to horší. Začal filmový festival, takže bude mekáč pěkně narvanej a to bude fááákt žůžo. Začínám v půl sedmé a budu tam až do rána =/. Nemám ani už sílu na nějaký smysluplný článek, proto vám sem dneska dám další nehtíky =).

Dnešní nehtíky jsou jen obyčejné nude nehty, ale já jsem se do tohohle laku zamilovala a na nehtech vypadá nádherně.

 
Použila jsem lak od Essence z kolekce Nude Glam v odstínu 03 - cookies & cream. Řekla bych, že by stačila i jedna vrstva, protože je krásně pigmentovaný, ale já jsem použila dvě. Jako base coat jsem použila lak od Essence z řady better than gel nails a ze stejné řady i top coat.





10 komentářů:

  1. fakt krasny lak, aj som rozmyslala, ze si ho kupim, ale nejak som sa od toho nakoniec odhovorila :D ale raz som kamoske hovorila, ze sa mi paci a ze by som ho chcela tak uvidim ci ho nedostanem na narodeniny. a ked ho nedostanem a budem mat nejake peniaze tak si ho asi nakoniec kupim pretoze je fakt pekny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nude laky jsou nejlepší:)

    Mně teda dnes stačilo chodit na brigádě šest hodin po centru na tom sluníčku. A při představě, že mají být ještě větší vedra...:D no tobě přeju silné nervy, já bych mekáč asi nedala:D

    OdpovědětVymazat
  3. máš nádherné nehty a ta barva je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  4. zase takový lak neznám, ale líbí se mi je takový nenápadný, na něho se v obchodě zaměřím:)
    ať ti práce rychle utíká! :)

    OdpovědětVymazat
  5. tyjo vypadá moc hezky, škoda že ty od Esence moc nevydrží

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě tyhle laky vydrží v pohodě 5 dní =)

      Vymazat
  6. no tento nude lak je perfektný a ty máš aj veľmi pekné nechty :) dnes som narazila na tvoj blog a idem ho celý prejst lebo vyzerá veľmi zaujimavo:)..
    s pozdravom
    www.monkeystyl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju nude laky, já sama jeden vlastním - stejný odstín jako ty. Mám ho ze všech laků asi nejradši. V jednoduchosti je krása! :)
    No, jinak dneska jsem na tvém blogspotu poprvé, a líbí se mi, jsi mi sympatická, opravdu krásný blogspot! :)

    OdpovědětVymazat
  8. tento lak mám také a jsem spokojená dost

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...