pátek 22. června 2012

Překvápko

Poslední dobou mi chodí spousta balíčků, ale ten dnešní byl pro mě překvapením. Je to asi měsíc zpátky, co jsem zabrousila na tyhle stránky. Jedná se o to, že si vyberete jednu vůni ze 4 Elite parfémů a navrhnete k ní obal, který se vám líbí a když se bude líbit i jim, tak vám vůni pošlou zdarma i s vaším navrhnutým obalem. Nečekala jsem, že bych uspěla, ale tak přece jenom jsem to vyzkoušela. Vybrala jsem si vůni Paris Baby no a dneska mi přišel balíček, kde byla právě tato vůně! =) Hned mám takový hezčí a voňavější den. Udělala jsem ještě jeden návrh na vůni London Queen, ale ten jsem dělala dýl, takže nevím, jestli budu mít i tu druhou, ale jsem ráda i za tuhle.

tady je můj návrh na obal, který jsem tam poslala

Co vy? Vyhrály jste taky nějakou ze čtyř vůni Elite? =)

10 komentářů:

  1. wau, to je uplne super, pekny obal si navrhla :) ja nevlastnim ziadnu elite vonavku, ale presne tuto Paris Baby som raz skusala v drogerii. a vonala naozaj pekne

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, vypadla si zo SONP, napis mi prosim aky obrazok si prosis na diplom za ucast :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem nedávno navrhovala, tak doufám že mi vůně dorazí. Mě právě nejvíce voní New York muse a Paris Baby :)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Asi se na tu stránku podívám a třeba i něco navrhnu, i kdyz ani nevim jak ty vonavky voni:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Wooow, gratuluji, jsi šikovná! :)

    OdpovědětVymazat
  6. No to se nedivím, že Ti ji poslali - opravdu se Ti to povedlo! :) Škoda, že jsem o téhle akci neslyšela dříve, bývala bych se také ráda zúčastnila... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj :). Já jsem ji taky vyhrála a taky Paris baby :D Mně teda voní moc hezky, strašně moc se mi ta vůně líbí a možná ještě udělám návrh na Rio Glam girl, uvidím. :D A taky jsem byla hodně nadšená, když jsem zjistila, že jsem vyhrála :D

    OdpovědětVymazat
  8. Izie prosím, pošli mi tvůj e-mail, chci ti poslat pozvánku na Rio glam girl. Prosím, mohla by jsi to potom vypnit? Tu vůni bych chtěla, děkuju ti moc, moc :)

    OdpovědětVymazat
  9. Už to máš na mejlu, prosím tě potvrď mi to, moc děkuju, jakkoliv oplatím :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, ráda ti to vyplním, ale mě nic na mail nepřišlo, tak nevím, kde se stala chyba a mail mám napsaný hned nahoře vpravo v menu ;)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...